poniedziałek, 8 grudnia 2014

Podkłady Bourjois

Podkłady  Bourjois kupiłam podczas promocji w Rossmanie 1+1. Za dwa zapłaciłam niecałe 70zł. Uważam, że to dobra okazja :) Zapas podkładów na pół roku zrobiony. Healthy Mix to dla mnie zupełna nowość, aczkolwiek chyba się polubimy. Pierwsze testy bardzo pozytywne. Podkład ładnie wyrównuje koloryt mojej skóry, nie ciemnieje, nie tworzy plam i schodzi równomiernie. Mógłby utrzymywać się odrobinę dłużej, bo jeżeli nosimy makijaż od rana do późnego wieczoru, wymaga on poprawki w ciągu dnia. To moje pierwsze wrażenia, na pewno za kilka tygodni pojawi się na blogu pełna recenzja tego podkładu. Z Flower Perfection miałam już do czynienia kilka razy, zobaczymy czy nadal będzie sprawował się tak dobrze. Od wakacji używam podkładu Bourjois 123 Perfect, ale o nim opowiem Wam kiedy indziej :) 

Byłyście grzeczne? Co przyniósł Wam Mikołaj? :)

Miłego dnia!






4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam. Teraz używam Revlon i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak spisują się podkłady tej firmy, jeszcze nie miałam z nimi do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, ja jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...