wtorek, 9 grudnia 2014

Mini recenzje

Produkty, o których Wam dzisiaj pokrótce opowiem, w mojej łazience doskonale się sprawdziły. Antyperspirant Dove jest nieodłącznym elementem mojej pielęgnacji, szamponu Pantene używam na zmianę z innymi, a żel Lirene zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, z chęcią będę do niego wracać. 

Szampon Pantene doskonale myje moje włosy, są po nim sypkie i błyszczące. Nie przetłuszczają się szybko, łatwo się rozczesują. Lubię do niego wracać :)

Antyperspirant Dove jest wydajny, ma przyjemny zapach i spełnia swoje podstawowe zadanie. Nie przyczynia się do powstawania żółtych plam. Zawsze mam go w łazience.

Żel Lirene dobrze myje, ma ładny zapach. Dobrze nawilża skórę, nie mam potrzeby używania po nim balsamu czy masła do ciała. Jest również wydajny. To moja pierwsza buteleczka, ale chętnie wypróbuję inne warianty zapachowe :)


Życzę Wam miłego dnia, ja uciekam na uczelnię, a później do pracy. Grudzień jest dla mnie bardzo pracowity, z upragnieniem czekam na Boże Narodzenie i styczeń.

8 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię szampony Pantene ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko żel z Lirene, ale w innej wersji i jest całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten szampon Pantene :) jako jeden z nielicznych nie plącze moich włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też go dobrze znoszą, ja nie mam akurat problemu z plątającymi się włosami :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...