poniedziałek, 1 grudnia 2014

LISTOPAD w kilku słowach

Ciekawi co działo się u mnie w listopadzie? Zapraszam!


Idąc zgodnie z chronologią, to były jedne z pierwszych ujęć zrobionych w listopadzie. Nowy kubek i nowa filiżanka pochodzą z Empiku. Upolowałam je na przecenie -50%. Uwielbiam kubki, filiżanki, miseczki, dzbaneczki.. ♥

Pewnego wieczoru zachciało mi się Coca-Coli, której nie miałam w ustach przez długi okres czasu. Dobrze mieć jako sąsiada Żabkę czynną od 6 rano do 23 :) Escada towarzyszy mi dokładnie od 1 listopada, jest to delikatny, trwały zapach. Bardziej na wiosnę niż na jesień/zimę.


Paznokcie. Od listopada stałam się posiadaczką żelowych paznokci. Bardzo pasuje mi ta opcja. Nie muszę martwić się o odprysk, odgniecenie, zmianę koloru.. Prace domowe wykonuję bez obaw, a moje paznokcie cały czas są w nienagannym stanie. W piątek zrobiłam nowe paznokcie. Czerwień połączona z ciemnym brokatem, który mieni się na zielono, czerwono, złoto i srebrno :) Są piękne! 

Listopad nie mógł obyć się bez #mirrorselfie. Kupiłam płaszczyk, ciepły komin i zima mi nie straszna! Swoją drogą kupiłam też buty..

.. a oto i one! Brązowe, na obcasie, ocieplane. CCC za 129,99zł. Buty są bardzo wygodne i świetnie wyglądają na nodze.

Mordka przed wyjściem. Na ustach matowa pomadka z Manhattanu :)

Filiżanka i dzbanuszek kupiłam pod koniec listopada w Biedronce. Uwielbiam zaparzać w dzbanuszku liściastą herbatę. Dla takiej fanki herbaty jak ja, jest to #musthave :) Do tego przepiękny wzór. Żeby dorwać ten komplet, musiałam odwiedzić kilka Biedronek we Wrocławiu :)

Post ten zakończę świątecznie.. We Wrocławiu wszystkie galerie przepełnione są świątecznymi dekoracjami, na rynku Jarmark Bożonarodzeniowy. Grzaniec wypity, kołacz zjedzony, pierniczki kupione.. Czekamy na święta ♥

13 komentarzy:

  1. Oja, ten pierwszy kubeczek! Sama mam sporą kolekcję i totalnie uwielbiam takie rzeczy. I te światełka tak ładnie wyglądają! Uwielbiam zimę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima i jesień mają coś w sobie :) Ja lubię długie wieczory pod kołdrą, z ciepłą herbatką, książką, ciasteczkiem ♥

      Usuń
  2. Ale nabrałam ochoty na coca colę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć do najbliższego sklepu i zaspokój pragnienie :)

      Usuń
  3. Podobnie jak Ty, ja też uwielbiam wszystkie kubki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super;)
    ja chce taki dzbanek do herbaty z podgrzewaczem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dzbanuszek nie ma podgrzewacza :(

      Usuń
  5. Kradnę biały kubeczek! (; Ale piękne paznokcie! :) Nie wiem, czy kiedykolwiek uda mi się zapuścić swoje do takiej długości ;p. Super zakupy ciuchowe - podoba mi się dosłownie wszystko :D. Mordka przed wyjściem wygląda megasympatycznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam swoje takiej długości, jednak czar prysł. Teraz noszę żelowe i jestem bardzo zadowolona, choć czasem tęsknię za malowaniem :D

      Usuń
  6. też chciałam kupić te kubki z Empik jednak były same ubite :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czadowy ten kubek z Empiku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...