środa, 10 grudnia 2014

Avon

Tak to jest, kiedy w pracy, ma się konsultantkę Avonu. Nowy katalog co 3 tygodnie w łapkach i zawsze coś wpadnie. Tym razem skusiłam się na pomadkę w odcieniu Bright Nectar (15,99),  żel pod prysznic (7,99), a także mgiełkę do ciała o zapachu śliwki i wanilii (8,99). Lubię pomadki z Avonu. Tę, którą kupiłam ostatnio (ciemna śliwka, pokazywałam ją w TYM poście) używam bardzo często. Jest intensywna i trwała, nie wysusza ust i dobrze się nosi. Na pewno pojawi się jej obszerna recenzja. Mam nadzieję, że Bright Nectar okaże się równie przyjemna w użytku jak Very Violet. Żele pod prysznic lubię, bo zawsze mają ładny zapach, nie wysuszają i dobrze się pienią. Szkoda tylko, że zapach na ciele nie utrzymuje się zbyt długo. Mgiełek z tej firmy zużyłam bardzo dużo. Lubię je szczególnie latem, bo są lekkie, można się nimi odświeżyć w upalny dzień. Szczególnie wspominam tę o zapachu cytryny i mięty. Jako iż mamy późną jesień, zdecydowałam się na ciężki i otulający zapach śliwki i wanilii. 




10 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak będzie się komponowała z moimi makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor pomadki :) Zapach śliwki w połączeniu z wanilią musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Wybieram się z koleżanką na jeden dzień do Wrocławia. Co polecasz zobaczyć?;) Jest szansa, że w przyszłą sobotę natkniemy się na prof. Miodka gdzieś na wydziale filologicznym?
    Pozdrawiam, studentka filopolo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór,
      Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję na Twoją wiadomość, ale grudzień był dla mnie bardzo intensywny. Teraz mogę odetchnąć i spokojnie czekać na nowy rok. Przejrzeć blogi, odpisać na zaległe komentarze i wiadomości. Cieszę się, że skierowałaś do mnie to pytanie, jednocześnie mam nadzieję, że wyjazd się udał, a Wrocław Cię zachwycił. Na pewno byłaś na rynku, nie ulega to wątpliwości! Moim zdaniem warto odwiedzić Wyspę Słodową, cały Ostrów Tumski wraz z Katedrą :) Przepłynąć się po Odrze, odwiedzić ZOO! Godna uwagi jest także Panorama Racławicka, a jeśli nie odwiedziłaś Instytutu Filologii Polskiej to musisz to nadrobić, mamy piękny dziedziniec! Plac Uniwersytecki wieczorem wygląda przepięknie :) Jeśli miałabym polecić Ci dobrą kawę i ciacho to koniecznie wybierz się do Bema Cafe :) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :))

      Usuń
  4. Pomadka ma śliczny kolor ! Mam jedną z tych mgiełek i bardzo lubię ją stosować latem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...