piątek, 28 listopada 2014

Haul Avon

Dobry wieczór, jak minął Wam dzień? Mnie przede wszystkim bardzo szybko. Wstałam o 9, poczytałam co nowego w wielkim świecie Internetu, poszłam na zajęcia, do kosmetyczki na paznokcie i jestem. Jeśli jesteście ciekawe jakie paznokcie zrobiłam tym razem, zapraszam Was na mój instagram :) Nie mam zaplanowanego jeszcze dokładnie wieczoru. Andrzejek nie obchodzę, bo jutro idę do pracy. Może jakieś wino w domowym zaciszu.. może coś poczytam, pooglądam. Nie wiem, zobaczymy.
Zamówienie z Avonu, które Wam dzisiaj pokażę, przywędrowało do mnie już jakiś miesiąc temu. Mój wewnętrzny leń postanowił jednak odwlekać w czasie pokazanie zawartości zamówienia. Kupiłam perfumy Rare Glold (40zł) oraz Little Black Dress (15zł). Z kolorówki zdecydowałam się na przepiękną fioletową szminkę Very Violet (17zł) i lakier o nazwie Racy (15zł). Jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne kupiłam peeling do stóp (6zł), krem do stóp (6zł) oraz odżywczy krem do rąk (5zł). 
Jestem zadowolona z zakupów, szczególnie z perfum Rare Gold. Używam ich codziennie, są idealne na tę porę roku ♥





13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja zwłaszcza jesienią i zimą lubię takie mocne zapachy :) Teraz chcę kupić Gold Dress :)

      Usuń
  2. ja od lat jestem wierna Obsession Calvina Kleina, a na Avon obraziłam się jak wycofali Wink. Jakoś bardzo mi się podobał.

    dobry haul nie jest zły. jestem ciekawa tej pomadki i lakieru..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przybliżyć światu pomadkę i lakier na dniach. W sumie opinię na ich temat już mam, zdjęcia lakieru też.. Tylko pomadkę musiałabym sfotografować :)

      Usuń
    2. PS. Obsession CK niestety nie przypadła mi do gustu. Dostałam w prezencie i dosyć szybko się z nią rozstałam..

      Usuń
    3. Mnie też standardowa Obsession Ck nie przypadła do gustu, ale Obsession Night już polubiłam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właściwie to mogłabym go zaktualizować, bo już przyszło nowe zamówienie z Avonu ♥

      Usuń
  4. Ja planuję sobie kupić pełnowymiarową LBD - bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już pełnowymiarową. To jest moja kolejna buteleczka :)

      Usuń
  5. Mam oba zapachy :) Niestety już mi się znudziły i rzadko do nich sięgam. :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...