środa, 13 sierpnia 2014

Ziaja Liście Manuka

Od kiedy Ziaja wypuściła na rynek linię Liście Manuka, zrobiło się wokół niej bardzo głośno. Każda opinia, z którą się spotkałam była pochlebna. Postanowiłam, że skuszę się i ja. Do koszyka wrzuciłam: nawilżający krem na dzień, mikrozłuszczający krem na noc z kwasem migdałowym oraz żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień i na noc. Nie udało mi się do kompletu dostać pasty oraz toniku, ale wierzę, że kiedyś będzie mi dane je spotkać. Jestem zachwycona działaniem wszystkich kosmetyków z tej linii, i choć na obszerną recenzję jeszcze za wcześnie, to mogę rzec, że już dawno nic tak nie pasowało mojej skórze jak właśnie Liście Manuka!



38 komentarzy:

  1. również słyszałam dużo dobrych opinii na temat tej serii i może faktycznie warto wypróbować (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszalam o nich nigdy wczesniej, jednak wydaja mi sie godne skuszenia.
    Wedlug mnie lepiej gdybys obserwatorow przeniosla na pasek boczny i zmienila naglowek, ale to tylko moja opinia :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo chyba będę zmuszana sama sobie to zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj kupiłam pastę i krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa seria robi furorę! Muszę zaopatrzyć się w krem z kwasem migdałowym. :) U mnie na blogu recenzja żelu peelingującego z tej serii. :)

    Obserwuję. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem na noc jest bardzo fajny, mam wrażenie, że juz po kilku użyciach rozjaśnił moją cerę :)

      Usuń
  6. chętnie taki zakupię w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz mieszaną bądź tłustą i problematyczną cerę, polecam!

      Usuń
  7. bardzo mnie ciekawi ten żel,aktualnie używam pasty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel bardzo dobrze oczyszcza i delikatnie peelinguje :) Używam go przy wieczornym demakijażu :)

      Usuń
  8. Ciekawie się zapowaiada! Ale nigdzie nie mogę tego dostać!!!!
    Zapraszam do mnie! beauty-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz kupić w sklepie Ziai bądź Hebe :)

      Usuń
  9. Ostatnio,gdy byłam w sklepie Ziaji pai dała mi bardzo dużo próbek tych produktów ;-) niestety nie wiem jak dzialaja bo je oddalam :> http://zuzueee-blog.blogspot.com/2014/08/samobojstwo-tchorzostwo-czy-odwaga.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie po próbce kremu nie zauważysz od razu co potrafi zrobić ze skórą :)

      Usuń
  10. Nie przepadam za kosmetykami Ziaji, ale te wyglądają naprawdę interesująco :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego popołudnia :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planach tą serię na jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na jesień mam bardzo dużo w planach.. swetry, kurtki, szaliki :D Ciemne kolory szminek i lakierów, brązy, fiolety..

      Usuń
  12. Do mojej skóry wrażliwej niestety się nie nadają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście na wrażliwej skórze się nie sprawdzą na pewno..

      Usuń

  13. Wszyscy o tej serii dobrze piszą, coś musi być na rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję czegoś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie z tej serii mam jedynie pastę, ale już czuję poprawę mimo, że używam jej dopiero z dwa tygodnie. Pokuszę się również o jej recenzje. Ziaja nigdy nie zawodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastę mam od niedawna, używałam raptem dwa razy :)

      Usuń
  16. Czuję się kuszona z każdej strony tą serią :D póki co muszę wykończyć moje wielkie zapasy kosmetyków do twarzy i pewnie po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się z tą serią nie polubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja oddałam tonik i krem na noc bo mi nie służyły, nie lubię jak coś pozostawia na skórze taką dziwną maź .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej skórze nie zostawiają żadnej powłoki, a krem wchłania się w mgnieniu oka :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...