piątek, 29 sierpnia 2014

Rimmel Salon Pro 705 Reggae Splash swatche

Mam dosłownie kilka minut wolnego czasu i uciekam do pracy. Postanowiłam Wam przedstawić piękną, pastelową brzoskwinię, która mimo swojego uroku nie gości na moich paznokciach zbyt często. Przeszkadza mi w tym lakierze zbyt rzadka konsystencja oraz kiepskie krycie. Lubię patrzeć na buteleczkę i cieszę się, że mam go w swojej kolekcji. Koszt lakieru z tej serii bez promocji to około 20 PLN. Idealny wiosenno-letni odcień. Niewykluczone, że będę użyję go kiedy liście spadną z drzew i dźwięk deszczu odbijającego się o parapet i szyby, będzie tulił mnie do snu.
Miłego piątku!





5 komentarzy:

  1. Ładny kolor :) bardzo lubię takie delikatne, jasne odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny :-) Lubię brzoskwiniowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, jeszcze letni kolorek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...