niedziela, 24 sierpnia 2014

Rimmel 702 Simply Sizzling swatche

Rimmel 702 Simply Sizzling to nasycony, ciemny róż, który rozkochał mnie w sobie od pierwszego pomalowania. Aplikacja bez zarzutów, na paznokciach wytrzymuje około trzech dni, nie bąbelkuje, nie smuży etc. Kryje po dwóch warstwach, o czasie schnięcia nie mogę się wypowiedzieć, bo zawsze używam wysuszacza (obecnie Essie Good To Go), który zdecydowanie skraca mój bezruch po pomalowaniu paznokci (znacie to, prawda? :)) Kosztuje w regularnej cenie około 20 PLN, ale często można kupić go już za 13 PLN (tak jak ja). To jeden z moich ulubionych lakierów ♥








14 komentarzy:

  1. Kolor nie mój, ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka miesięcy temu też nie założyłabym, że będę go uwielbiać :D

      Usuń
  2. ja właśnie z tej serii mam na paznokciach Rock'n Roll- uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :-) i to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej preferuję czerwienie niż róże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja i to i to, choć na paznokciach częściej noszę róż niż czerwień :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też lubię, aczkolwiek zawsze wzdycham nad pastelami :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...