czwartek, 7 sierpnia 2014

Pakiet Recenzentki Rimmel

Na jednym z Waszych blogów przeczytałam post o nowym tuszu marki Rimmel i możliwości bycia recenzentką poprzez wypełnienie krótkiej i nieskomplikowanej ankiety na Facebook'u. Jak przeczytałam, tak uczyniłam. Okazało się, że zostałam zakwalifikowana do programu Rimmel! :) Kurier dziś rano dostarczył mi przesyłkę (miły czwartkowy poranek gwarantowany). Odpakowałam i znalazłam w niej dwa nowe tusze Rimmela Wonder'Full. Jeden z nich podaruję mamie, drugi przetestuję i podzielę się z Wami opinią :)

Producent zapewnia formułę  z olejkiem arganowym, rzęsy bez grudek oraz ultra-elastyczną szczoteczkę, która idealnie pogrubia rozczesując nasze rzęsy :) Czy wywiąże się z obietnic? Opowiem Wam za kilka tygodni!

Ty też chcesz dołączyć do programu Rimmel? Wystarczy jeden KLIK!






21 komentarzy:

  1. Ale się błyszczy :D Śliczne zdjęcia!
    Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście intensywnie odbija światło :)
      Cieszę się, że podobają Ci się zdjęcia :) W nowym mieszkaniu wreszcie mam dobre światło :)

      Usuń
  2. świetne tez próbuje się tam zakfalifikować !

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oby zawartość zachęcała do ponownego sięgnięcia po tusz :)

      Usuń
  4. Czekam na recenzje bo wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie i tak wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam w takim razie na recenzję :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, ja się niestety nie załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne! Jak się mieszka w nowym miejscu?:)
    A co do tuszy Rimmela to 2-3 lata temu kupiłam pierwszy i do tej pory nie zamieniłam na inny na dłużej, zawsze wracałam do nich z podkulonym ogonem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowym mieszkaniu jest super :) Wszędzie mam blisko, do pracy, na siłownię, do parku, do Odry, do galerii, sklepów.. Wszędzie ♥ Mieszkanie jest bardzo ładne, przytulne, takie nasze ♥ Z klimatem :) Jestem zachwycona!

      Usuń
  9. Również się załapałam - zobaczymy jak się będzie spisywała ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, ja mam przyjemność testować tę mascarę z akcji w SuperPharm :) maluję nią już chyba kilkanaście dni, dobra ale szału na moich rzęsach nie robi.. ładnie wygląda, ale ciutkę się osypuje, a tego nie znoszę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze jej nie używałam, więc na razie nie mogę się wypowiedzieć :)

      Usuń
  11. Teraz jest bardzo podobna akcja tylko, że chodzi o nowe lakiery Sally Hansen- może warto :) https://www.facebook.com/SallyHansenPolska/app_1599042950330190

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...