sobota, 9 sierpnia 2014

O.P.I Kiss me I'm Brazilian

Całą kolekcję lakierów O.P.I Brazil pokazywałam Wam w tym poście. Dziś przed Wami róż idealny, czyli Kiss me I'm Brazilian wraz z debiutującym wysuszaczem Essie Good to go :) Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. O.P.I aplikuje się bez zarzutów, kryje po dwóch warstwach, nie tworzy smug i bąbelków. Essie rzeczywiście sprawia, że lakier wysycha w mgnieniu oka oraz przepięknie się błyszczy. Zobaczymy ile na moich paznokciach wytrzyma taki duet :)






12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) Ciekawe jak długą będą się trzymać bez zarzutów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci dzień noszenia: jeden duży odprysk + starte końcówki.

      Usuń
  2. Za GTG nie przepadam, ale OPI jest cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :)

    http://anisza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie :) Pomalowane idealnie, a kolor kobiecy oraz delikatny. Zapraszam do mnie, jak Ci się spodoba, to wiesz co zrobić <3 http://firewerki.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie każdy lakier powinien być szybkowysychający hehe bo strasznie się niecierpliwię, gdy pomaluję pazurki i muszę czekać i czeeekać aż będę mogła coś zrobić ;)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie stonowane odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...