piątek, 11 lipca 2014

to tylko ulotne chwile

Z Zakopanego wróciłam dokładnie 11 dni temu. To były piękne chwile. Dziś chcę się z Wami nimi podzielić. Pogoda dopisała, humory również. Zakopane jest klimatycznym miejscem, czułam, że odpoczywam, a troski dnia codziennego odeszły na bok.





love♥







pod Giewontem, taka zmęczona!


Jestem wyżej niż Giewont!

Najlepsza wata cukrowa jaką jadłam :) ps. jak to ciotka stwierdziła oglądając zdjęcia, pasuje mi do butów! :D


Czy Wy widzicie sarenkę za mną? :D


19 km zrobione!


tak cicho, tak spokojnie..




6 komentarzy:

  1. Świetne migawki. Widać, że wyjazd się udał. Zazdroszczę tego odpoczynku, pięknych widoczków... uwielbiam góry. Też planuję się wybrać w tym roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim układzie teraz ja życzę Ci miłego wypoczynku! Góry przyciągają, są magiczne :)

      Usuń
  2. Oj, pojechałabym, nie wiem czy w tym roku mi się uda, ale jestem tam prawie co roku. :)
    Pięknie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakopane zdecydowanie ma dla mnie większy urok zimą, za chodzeniem po górach nie przepadam, wole szaleć zimą na stokach narciarskich ;) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na nartach jeździć nie potrafię :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...