piątek, 18 lipca 2014

Niezapominajkowy lakier Golden Rose

Lakierów Golden Rose w moim zbiorze mam tyle, że mogłabym je policzyć na placach jeden ręki. W zasadzie nie wiem czym to jest spowodowane, bo mam do nich bardzo dobry dostęp, mają niską cenę, szeroką gamę kolorów, jednak nie sięgam po nie zbyt często. W zeszłym roku kupiłam dwa piaski z serii Holday, później jeden lakier z Miss Selene, a i jeszcze mam biały z serii Carnival. Lakiery, które pokazywałam Wam we wczorajszym poście są ze mną krótko i jeszcze dobrze nie zdążyliśmy się ze sobą poznać. Kolory są piękne, aplikacja nie sprawiała żadnego problemu. Co do trwałości to nie mogę się o niej wypowiedzieć, gdyż moje paznokcie są w fatalnym stanie i lakiery utrzymują się na nich jeden, góra dwa dni. Kupiłam wczoraj odżywkę z Eveline, mam nadzieję, że pomoże, nie zaszkodzi.
Panie i Panowie, przedstawiam Wam lakier Golden Rose o kolorze niezapominajek i magicznym numerze 38!







11 komentarzy:

  1. Jest piękny! :) ja mam właśnie Bikini So Teeny, który jest chyba trochę podobny! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat nie mój kolor, bo nie przepadam za takimi, ale lakierów GR bardzo lubiłam używać :) Teraz ze względu na wygodę robię żelówki, bo męczyło mnie domalowywanie odprysków co kilka dni, ale mając przerwę od nich pewnie wrócę do Goldenek :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor. I świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) Ja o dziwo nie mam żadnego z tej serii. Trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i uwielbiam stosować go na paznokcie u stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek :) Ja jeszcze nie mam żadnego lakieru z Golden Rose, ale za to miałam odżywkę do paznokci z Eveline i u mnie akurat się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. I loved the color

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor :) dodam Cie do obserwowanych jeśli nie masz nic przeciwko :) Pozdrawiam :* http://jjustyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...