wtorek, 22 lipca 2014

moje pierwsze O.P.I

Zawsze chciałam przetestować lakiery takich firm jak: Essie, O.P.I i Inglot. Jednego Essiaczka mam, ale niestety był on rozczarowaniem, Inglot dla mnie jest nadal nieodkryty pod względem lakierów, a miniaturki O.P.I dopiero dołączyły do mojej kolekcji.
Podczas ostatnich zakupów w Tk Maxx'ie kupiłam lakiery z kolekcji Brazil. W jej skład wchodzą:  Next Stop... The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazilian, AmazonON...AmazonOF, Where Did Suzi's Man go?
Na razie mogę powiedzieć, że kolory są prześliczne, a buteleczki cieszą oko. Nie miałam jeszcze ich na paznokciach, przede mną wielkie testowanie ♥ Mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę, i nie będę żałować tej inwestycji :)
  









10 komentarzy:

  1. Śliczne kolory udało Ci się upolować! :)) życzę pomyślnych testów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testy przede mną, oby były pomyślne :)

      Usuń
  2. Czekam na prezentację na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko doprowadzę paznokcie do godnego pokazania stanu, będą swatche :)

      Usuń
  3. Swatche tych miniaturek jeszcze niedawno mnie bardzo kusiły do zakupu tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widziałam przed zakupem swatch'y, kupiłam pod wpływem chwili i... ceny :)

      Usuń
  4. Ja miniaturek OPI nie lubię... Mają zupełnie inną konsystencję niż pełen wymiar. A jak jesteś zainteresowana Essie i pełnym wymiarem OPI, to zapraszam do mojej zakładki wyprzedażowej ;) http://www.lacquer-maniacs.com/p/wymiana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zaglądałam do Twojej zakładki i.. mam chrapkę na O.P.I Over the Taupe :))

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...