środa, 23 lipca 2014

Catrice haul -40%

W sobotę w Hebe była zniżka na kosmetyki z szafy Catrice -40%. Jako iż nie znam tej firmy zbyt dobrze, a dane mi było czytać wiele pochlebnych recenzji na temat ich kosmetyków, pobiegłam przed pracą do drogerii i zaopatrzyłam się w kilka nowości. Kupiłam set do brwi, dwie szminki i puder. Był jeszcze lakier, ale niestety nie doniosłam go do domu, gdyż w pracy odkręciłam go i zepsuła się zakrętka. Na więcej lakierów Catrice nie mam ochoty. Miał być w moim koszyku jeszcze podkład, ale kiedy Pani dobrała mi odcień, okazało się, że akurat się skończył. Wrócę po niego innym razem, mimo regularnej ceny nie jest drogi, bo kosztuje około 28zł. Ogólnie rzecz biorąc Catrice ma tanie kosmetyki. Cenowo po -40%  wygląda to tak:
pomadki: po 10,19zł każda
puder: 8,99zł
zestaw do brwi: 10,19zł
lakier (który nie dotarł ze mną do domu): 6,29zł



Kupiłam ją z myślą o jesieni. Będzie pasować idealnie :)

Ciepła brzoskwinka, szkoda, ze szybko znika z ust :(







11 komentarzy:

  1. Brzoskwiniowa pomadka w sam raz dla mnie :) Szkoda, że taka nie trwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na moich ustach wytrzymała tylko godzinę..

      Usuń
  2. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale ta brzoskwiniowa pomadka mi się spodobała, szkoda że tak szybko znika z ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy. Szkoda lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowa pomadka jest przepiękna! :) Świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie jak będzie sprawował się puder :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kosmetyki i rzeczywiście tanio :)
    http://swiat-chomika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby zakupy służyły :)
    Ja Hebe uwielbiam, mam w Katowicach, nawet kartę sobie założyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalejesz :) ja muszę ograniczyć w końcu zakupy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...