sobota, 12 lipca 2014

12 lipca

Uwielbiam leniwe poranki, kiedy czuję, że nic nie muszę.. Kiedy słońce przesyła swoje promienie, delikatnie muska nasze ciała. Zapach świeżej kawy i jajecznica.. jedzona z patelni.
Dwa dni temu kupiłam Twój Styl, tak dawno nie czytałam kolorowej prasy.
Inspirują mnie blogi, ludzie i ich biografie.

sobota 12 lipca,
Powinnam być w pracy, ale dostałam wolne. To wspaniałe uczucie, kiedy masz ogromnego lenia i dostajesz sms "Karola, nic się dzisiaj nie dzieje, więc możesz mieć dzisiaj wolne. Odpoczywaj.". Lubię swoją pracę za to, że się rozwijam, że nie stoję w miejscu, że poznaję setki nowych ludzi, że mam wspaniałą ekipę, i że bardzo dobrze zarabiam.

Nasza chomiczkowa rodzinka powiększyła się. Kiedy wróciliśmy z Zakopanego ujrzeliśmy jednego maluszka więcej! Jest taki słodki, malutki, kochaniutki.. ♥ Na pewno kiedyś Wam go pokażę!

Poza tym przeprowadzamy się. Znaleźliśmy piękną kawalerkę w samym sercu Wrocławia. Wreszcie będę miała obok kamienicy park i Odrę. Zrezygnuję zupełnie z tramwajów i autobusów. Przeprowadzka już za tydzień, cieszę się, i nie mogę doczekać! Kawalerka jest bardzo gustownie urządzona, białe meble, duże okna, piękna łazienka. Na pewno tuż po przeprowadzce wybiorę się do Ikei, muszę kupić krzesło do biurka, lampę, nowe kubki, sztućce..
W poniedziałek o 14 jadę z Bartim podpisać ostateczną umowę i dostajemy klucze! :)

Trzymajcie się ciepło, buziaki!



9 komentarzy:

  1. Też uwielbiam takie poranki ! Ja być może też niedlugo będę miala przeprowadzkę :)) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak... leniwe poranki... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak rzadko się zdarzają..

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy i interesujący blog :)

    Zapraszam do siebie na nowy post o współpracy z firmą merg.pl. Zachęcam także do wzięcia udziału w Programie Partnerskim. To nic nie kosztuję, a można na tym wiele zyskać. Więcej informacji na moim blogu :)

    http://onlyforbeauty.blogspot.com/2014/07/mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  4. też zrezygnowałam z tramwajów i autobusów, ale na rzecz samochodu ;) a mam nadzieję , że za rok uda mi się wyprowadzić ze Śródmieścia pod Wrocław :) domek się jeszcze buduje :)
    pozdrawiam serdecznie i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O domku mogę na razie pomarzyć, ale może kiedyś.. :)

      Usuń
  5. Koniecznie pokaż chomiki :). Fajnie, że masz taką pracę!
    Widzę, że szczęście Ci dopisuje :).
    Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...