środa, 4 czerwca 2014

zamówienie na e-zebra

Tydzień temu zrobiłam zakupy w internetowym sklepie e-zebra. Jestem zachwycona kontaktem z klientem, szybkością wysyłki i jakością produktów. Jeśli któraś z Was waha się nad poczynieniem zakupów u nich, polecam, zdecydowanie.
Do koszyka wpadła różowa szczotka TT Salon Elite, którą moje włosy pokochały od pierwszego czesania, lakier Essie w odcieniu Pink about it (niestety zawiodłam się), pomadka Manhattan Soft Mat i nawilżająca szminka NYC.






pomadka Manhattan na ustach


od lewej: nawilżająca pomadka NYC, Soft Mat Manhattan


19 komentarzy:

  1. Kiedyś coś u nich kupowałam... nie narzekam :)
    Oba mazidła do ust maja śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam fioła na punkcie produktów do ust :)

      Usuń
  2. Kiedyś robiłam duże zamówienie u nich i byłam bardzo zadowolona :) Pomadki z Manhattanu mam dwie i obie bardzo lubię. Zapach tych pomadek dla mnie jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie średnio przypadł do gustu, aczkolwiek jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
  3. Świetne zakupy, szczotkę TT mam także w wersji Salon Elite. Nie zamierzam jej zamieniać na żadną inną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie powrotu do normalnej szczotki. Muszę jeszcze kupić ją w wersji kompaktowej do torebki :)

      Usuń
  4. TT chodzi mi po głowie już od kilku tygodni... :P

    Maluj, maluj częściej usteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj kobieto TT, nie pożałujesz! :)

      Usuń
  5. O ja też zastanawiam się nad TT, ostatnio kupiłam szczotkę z naturalnym włosiem, ale nie rozczesuje ona dobrze moich włosów i robią się ''kołtuny'', a włosy mam grube i gęste...nie wygląda to potem dobrze. Co jest nie tak z lakierem Essie? Nie spodobał Ci się kolor? Ja mam ostatnio mam ostatnio fazę na czerń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest piękny, ale na moich paznokciach nie wytrzymuje nawet jednego dnia :(

      Usuń
  6. fajne zakupki, nie myśle żey też na coś sie tam skusić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie matowe pomadki Manhattan, są super! Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomadkę i lip tinta z Manhattanu, są ok :)

      Usuń
  8. Mam ten sam lakier do paznokci Essie, jest rewelacyjny!! :) Kolor szminki świetny, a w dodatku taka cana ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...