sobota, 14 czerwca 2014

sesja wre

Sesja się zaczęła. To źle wróży, mnóstwo stresu, nie wiem czy podołam wszystkim egzaminom. Jeśli nie, czeka mnie kampania wrześniowa.. ale.. bądźmy dobrej myśli. W poniedziałek jeden z najcięższych egzaminów.
Moja aktywność na blogu przez następne kilka/kilkanaście dni będzie zapewne znikoma.
Wzięłam urlop w pracy więc zaczynam jeździć palcem po mapie w poszukiwaniu idealnego miejsca na wypoczynek, za dwa tygodnie oddam się błogiemu lenistwu prawdopodobnie w górach.. :)
W tegoroczne wakacje chcę jeszcze wyjechać do Warszawy na jakiś weekend i do Krakowa, mam nadzieję, że nic mi w tym nie przeszkodzi.
Czeka mnie również przeprowadzka pod koniec lipca do nowego mieszkania, jesteśmy z Bartim w trakcie poszukiwań naszego następnego gniazdka. To, że się wyprowadzamy z obecnego mieszkania zostało już oficjalnie zatwierdzone, czas przenieść się w inną część Wrocławia, choć sentyment do mojej Wilanowskiej 57/4 pozostanie, przyznam nawet, że teraz mi trochę szkoda opuszczać to miejsce.
Chciałabym napisać Wam o moich ostatnich kosmetycznych ulubieńcach, bo trochę ich się uzbierało. Zrobię to z pewnością po całym sesyjnym zamieszaniu. Bronię się przed kosmetycznymi zakupami, zużywam swoje zapasy. Choć mam nieopisaną chrapkę na lakiery i szminki Inglota. Bronię się, bronię. Muszę wybrać się na ubraniowe zakupy, mam kilka "perełek" na oku, które chętnie wprowadziłyby się do mojej szafy, o i sandały na lato są moim must have.
Kończy mi się kawa, zapomniałam kupić. Mój każdy dzień zaczyna się od kawy, bez niej dzień jest do kitu.
Dobra, popisałam sobie tu o głupotach, teraz czas wracać do jakże interesującej poetyki, z której mam ustny w poniedziałek. Jak jak to przetrwam? No jaaaaak?! Help!
Trzymajcie się ciepło!


Ttrampki, które kupiłam w Biedronce za zawrotną sumę 20zł.


8 komentarzy:

  1. Kupiłam te same trampki ;) Trzymam kciuki za egzaminy!
    A jak będziesz w Wwie zajrzyj do Bath&Body Works, bo zaczęły się wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę na pewno :) Trampki są bardzo wygodne :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie dziękuję Kochana ;*

      Usuń
  3. Powodzenia w sesji. Lubię tego typu trampki:) Miłego wypoczynku:!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego wypoczynku jeszcze trochę, ale dziękuję ślicznie :) Teraz trzeba się wysilić podczas trwającej sesji, przede mną 4 egzaminy :) Trzymajcie dziewczyny kciuki!

      Usuń
  4. Świetne tenisówki. Lubię takie cichobieżki :) A wypoczynku w górach zazdroszczę, jednocześnie życząc udanego pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...