czwartek, 5 czerwca 2014

Rossman

Skończył mi się antyperspirant i szampon, wchodzę do Rossmana patrzę moja ulubiona odżywka w sprayu Gliss Kur jest właśnie w promocji, myślę biorę. Kolorówkę miałam omijać z daleka, ale wchodzę ostrożnie w alejkę, patrzę na szafę Rimmela a tam mój wymarzony odcień z serii Kate 702 Simply Sizzling... po chwili wylądował w koszyku. Szampon standardowo Head&Shoulders, to moja kolejna butelka, strasznie polubiłam ich szampony. Nivea była w promocji, skusiłam się.
W czerwcu nie planuję już większych zakupów kosmetycznych, i tego się trzymajmy :))









21 komentarzy:

  1. Uwielbiam odżywki Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka Gliss Kur jest bez spłukiwania i w sprayu? Niedługo idę do rossmanna i zastanawiam się nad tą lub nad Pantene Pro-V aqua light. I nie wiem co wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez spłukiwania :) Bardzo fajnie spisuje się na włosach, polecam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam odżywki ekspresowe z Gliss Kura ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu Rimmel ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też kolor Rimmela przypadł do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, obecnie są w promo :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię tą serię lakierów Rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki piękny kolorek... nie dziwie się że ciężko było się jemu oprzeć. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na paznokciach tez wygląda super :)

      Usuń
  9. Miałam ten antyperspirant. ;) Lakier super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie mialam tego head&sh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio się w nim nie rozstaję :)

      Usuń
  11. Tak to bywa z tymi zakupami:D A lakiery Salon Pro bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor tego lakieru!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam również ten sam odcień lakieru, jednak nie gościł on jeszcze na moich pazurkach. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...