wtorek, 24 czerwca 2014

holidays

Jutro ostatni egzamin, który widzę w czarnych barwach, niestety. Za mną cztery egzaminy i trzy prace pisemne do przodu, więc nawet jeśli będę miała jeden do poprawy to świat się nie zawali. Zaraz po egzaminie wyruszam do Zakopanego. Urlop czas zacząć, a co! Należy mi się trochę wolnego, odpoczynku i wytchnienia. Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie bardzo stresujące, sesja to nic przyjemnego.
W Zakopanym byliśmy razem w 2011 roku, dokładnie trzy lata temu, z dokładnością co do dnia. Kiedy patrzę na te zdjęcia, myślę: jacy byliśmy młodzi! ( Żeby nie powiedzieć jakimi byliśmy gówniarzami! :D). No cóż, czas leci, zmieniamy się nieustannie :) Zakopane podbijamy po raz drugi, oby pogoda i humor dopisał! :)




11 komentarzy:

  1. Więcej optymizmu Karola! :) I tak wiem, że niedługo pojawi się wpis o zdaniu wszystkiego perfekcyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie było perfekcyjnie :(

      Usuń
    2. Nie ma spiny, są drugie terminy ;) Pewnie nie Ty jedna przechodzisz przez kampanię wrześniową tak więc głowa do góry z nastawieniem, że będzie dobrze na poprawce ryba!! :*

      Usuń
    3. Dzięki Kochana za miłe słowa :* musi być dobrze, dam radę innej opcji nie ma :))

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za egzamin! udanego odpoczynku w Zakopanem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypoczynek był udany! Dziękuję:)

      Usuń
  3. Nadal jesteście młodzi!

    Jak egzamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się go zdać, powtórka z rozrywki we wrześniu. Pocieszam się tym, że zdały go tylko 4 osoby i nikt więcej, więc nie jestem sama i łączę się z innymi w bólu.

      Usuń
  4. Noo, ja wiem jaka stresująca jest sesja.. Szkoda, że nie udało Ci sie tego zdać, ale nie martw się,na studiach jedna rzecz do poprawy to i tak dobrze!:) Ja też musze fizykę pisać we wrześniu..
    Fajne wakacje mieliście, dodaj zdjęcia obecne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam Kochana, post się tworzy :)

      Usuń
  5. kocham Zakopane, mam nadzieję , że pojadę w tym roku ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...