czwartek, 22 maja 2014

PUPA Pretty Buny

PUPA Pretty Buny jest ze mną od jakiś dwóch tygodni, a nie zdążyłam Wam jeszcze pokazać tego cudeńka :) W małym, uroczym, różowiutkim króliczku kryje się baza pod cienie, róż prasowany, pięć cieni i cztery błyszczyki, a także aplikator. Króliczek jest w fazie testów, ale już na tę chwilę wiem, że baza pod cienie jest słaba, i nie będę jej używać. Hean jest o niebo lepsza!
Króliczek wygląda przepięknie, zachwyca mnie samym opakowaniem, cienie do powiek są w porządku, ale błyszczyki się trochę kleją. W sumie może dlatego przyczepiłam się do błyszczyków, bo przechodzę teraz zachwyt nad szminkami? Nie wiem. Potestuję mojego króliczka, ponoszę, pooglądam i za jakiś czas wrócę do Was z pełną recenzją.
Poniżej możecie zobaczyć jeden z przykładowych makijaży wykonany Pretty Buny.
Cena takiego króliczka to 79zł.
Miłego dnia!









6 komentarzy:

  1. Miałam ochotę na laleczki kokeshi, ale uznałam ze na dłuższa metę bedą niepraktyczne. Widzę ze z jakością kolorowych kosmetyków tez nie ma rewelacji ;) trzeba jednak przyznać ze opakowanie jest bardzo urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie nadgania inne braki :) Szkoda, bo myślałam, że PUPA da radę, a tu lekkie rozczarowanie jakością kolorówki :)

      Usuń
  2. jak to ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie cudowne, ale za taką cenę bym się na niego nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...