piątek, 16 maja 2014

poszła baba do Hebe

... no właśnie, poszła.. i z pustymi rękoma nie wyszła. Moje kosmetyczne pragnienia na ten moment są niemalże w stu procentach spełnione, brakuje mi tylko do pełni szczęścia szczotki TT. Zamówię, niebawem. Kupiłam w sumie tylko najpotrzebniejsze rzeczy, nic wielkiego, przecież.

Za oknem pada.. A to i może dobrze, bo do pracy zamiast na 15 idę na 18 :) Sobotę mam wolną, a w niedzielę znowu in work :) Lubię swoją pracę.

W planach mam kupno sportowych butów, waham się między nike air max, new balance (mam ich salon pod nosem, co za radość!!), a reebokami z serii nylon slim. Przydadzą mi się do dreptania po pięknym Wrocławiu jak i na..... wyjazd w góry! Planuję pod koniec czerwca wyjazd do Zakopanego na kilka dni, pooddychać górskim powietrzem i naładować baterie na maxa!






12 komentarzy:

  1. Jestem strasznie ciekawa jak pachnie ta wersja Carmexu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie, nie jest to intensywny zapach, bardzo przyjemny :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś ten pędzelek z Essence i jak za tą cenę,spisywał się rewelacyjnie! Tak apropo,dawno mnie w Hebe nie było! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy pędzel Essence :)

      Usuń
  3. Też muszę zajrzeć do Hebe :) Bardzo podoba mi się pędzel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie mieć sklep new balance tak blisko :) Ja sama jestem zakochana w tych butach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze widzę taki Carmex :-) Chyba dawno nie byłam w Hebe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem jak się dobrze poszuka, to można znaleźć taniej w interecie. Chociaż przejście się do Hebe i spróbowanie kilku nowych kosmetyków też na swoje zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LOL, w góry to trekingi, a nie hipsterskie ER MAKSY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do chodzenia po Krupówkach nie potrzebuję żadnych trekingów, i maxy sprawdziły się doskonale.Wiadomo, że do zdobywania szczytów potrzebne jest inne obuwie. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...