środa, 14 maja 2014

nowości w szminkach i lakierach

Wydawało mi się, że nie było mnie na blogu zaledwie kilka dni, a kiedy spojrzałam na datę ostatniego wpisu (2 maja), zdecydowanie zmieniłam zdanie. Ostatnio czas płynie mi bardzo szybko, czasem nawet nie wiem jaki mamy dzień tygodnia, nie mówiąc już o dniu miesiąca. Mamy kilka minut po północy, wreszcie mam chwilę żeby do Was napisać, zbieram się do tego od kilku dni, jednak albo praca albo szkoła krzyżuje mi plany.
Pokażę Wam moje nowości w szminkach i lakierach. Wszystko co Wam dzisiaj pokażę kupiłam na promocji w Rossmanie -49%. Lakiery Miss Sporty są wspaniałe, świetnie współpracują z moimi paznokciami :) Odkryłam je na nowo. Lakieru Rimmel jeszcze nie nosiłam, ale na dniach chcę go przetestować. Szminki sprawują się u mnie bardzo dobrze, najbardziej przypadła mi do gustu Wibo ♥ Rimmel też jest w porządku, Manhattan wypada najsłabiej, ale nie żałuję, że wpadł do koszyka.  Kupiłam jeszcze piaskowy lakier z Miss Sporty, ale niestety nie uwieczniłam go na zdjęciu, nadrobię to. Miłego wieczoru, a bardziej właściwe będzie.. spokojnej nocy! :))



Chciałam wypróbować tę serię, urzekł mnie pastelowy odcień.

Klasyczna czerwień, testowałam już na paznokciach u dłoni i u stóp. Wygląda pięknie! Mój ulubieniec ♥

Bardzo dziewczęcy róż, na paznokciach wygląda delikatnie i nienachalnie.

Wzięłam na wypróbowanie, blogosfera chwali!

Odżywka na zapas.

Moja pierwsza Rimmelowa szminka :)


Najpiękniejszy róż i już ♥

Lip tint. Po pierwszych tekstach sądzę, że te z Bell są o niebo lepsze.
Tak zwane 'słocze' :D



12 komentarzy:

  1. Pomadek nie nabyłam nowych ale za to lakiery.... Ostatnio mam jakiś szał... Lakiery z miss sporty bardzo lubię i też mam dość sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss Sporty rządzi, muszę kupić więcej kolorów :)

      Usuń
    2. Miss sporty rządzi, muszę kupić więcej kolorów :)

      Usuń
  2. Mam kilka pomadek Wibo i jestem bardzo z nich zadowolona, pomimo tandetnego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza pomadka Wibo i rzeczywiście opakowanie jest tandetne, ale poza tym szminka super :)

      Usuń
  3. Pomadka z Wibo bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest ten lakierek z Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się spisze na paznokciach :)

      Usuń
  5. Świetny ten lakier.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Wibo Eliksir nie tylko mi wpadł do koszyka i to nawet ten sam kolor. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...