środa, 21 maja 2014

kolorowe usta

Niesłychane co ostatnimi czasy dzieje się w moim życiu. Rzuciłam cukier (nawet nie słodzę kawy), dziś po raz pierwszy od hmmm dwóch lat (?) poszłam sama z siebie biegać, włączyłam Mel B i wycisnęłam z siebie pot, eksperymentuje w kuchni, kupuję masę szminek, pokochałam kolorowe usta bez granic. Mam pozytywne nastawienie do wszystkiego co mnie otacza i spotyka. Myśl przewodnia: kochaj życie! Zbliżająca sesja? Będzie co ma być, mam nadzieję, że uda mi się zdać wszystko w czerwcu i obędzie się bez kampanii wrześniowej, oby! Napędza mnie patrzenie w przyszłość, czy Wy też tak macie, że wyznaczacie sobie w życiu jakiś cel/moment do którego dążycie? Każdy dzień przybliża nas do czegoś, do czegoś na co czekamy, a całe życie to jedno wielkie oczekiwanie. Jeśli komuś brakuje energii przesyłam w prezencie! Buziaki!
Na zdjęciach prezentuje mój najnowszy szminkowy nabytek, czyli Maybelline 14h o zapachu poziomek, jest cudowna ♥








7 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz dziewczyno!! Aż sama się cieszę do monitora patrząc na Twoje zdjęcia ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo twierdzę! Bardzo Ci ładnie w nim, pasuje do włosów i Twojej delikatnej buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękniejesz Karolinka! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu, pozdrawiam również :):*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...