wtorek, 29 kwietnia 2014

zakupy Rossman, apteka DOZ, SuperPharm

Promocja w Rossmanie nadal trwa, ja już poczyniłam swoje zakupy :) Czekam na przyszły tydzień, planuję kupić lakiery Rimmel z serii Lycra Pro, szczególnie odcień pokazywany przez Stri (:*) KLIK.  Do koszyka wrzucę pewnie jeszcze pomadkę z nowej serii Rimmel oraz lakier do ust (jaka dziwna nazwa - lakier... ) Apocalips również firmy Rimmel.
W dzisiejszym poście przedstawię Wam co wrzuciłam do koszyka, nie jest tego za wiele. Kupiłam wszystko co chciałam. Jestem zadowolona :)
W zeszłym tygodniu przygarnęłam dwa opakowania mojego ulubionego podkładu Rimmel 25h. Żałuję, że nie kupiłam jeszcze jakiegoś pudru i różu. Planuję nadrobić to robiąc zakupy w internetowej drogerii MintiShop, ale to już po  wypłacie :D
 Maybelline Color Tatoo 24 kupiłam pod wpływem wielu ochów i achów w blogosferze i... zakochałam się w kolorze, konsystencji. Pięknie prezentuje się na oku. Szukałam takiego cienia od dawna! Jestem ciekawa jak będzie z trwałością :)
 Tusz Wibo Growing Lashes polecało wiele z Was, skusiłam się chociaż nie jestem przekonana do jego szczoteczki. Żel do stylizacji brwi z Wibo wzbudził moje zainteresowanie, a za 4zł nawet jak się nie sprawdzi to nie będzie mi szkoda. Jutro planuję pierwsze testy. Obydwa produkty są dla mnie zupełną nowością.
 Limitowany lotion do dłoni z Isany widziałam w blogosferze już dawno, ale kupiłam dopiero dziś. W dodatku w promocji :) Na razie mogę powiedzieć, że ładnie pachnie i ma fajne opakowanie.
 Potrzebowałam żelu do mycia twarzy, ten był w promocji. Zapłaciłam za niego niecałe 9zł.
 Moje paznokcie po odżywce z Eveline nie mogą dojść do siebie :( Postawiłam na olejki: rycynowy i z drzewa herbacianego. Oby pomogły.
 Lakier z kolekcji Rita Ora podbił moje ♥! Idealna mięta, dorwałam ją w SuperPharmie.
A na koniec najlepsze :) Pokażę Wam jak wygląda cień Maybelline On and on Bronze.na mojej powiecie. Zastanawiam się czy nie wrócę jeszcze po jakiś odcień :) Jest świetny! W promocji zapłaciłam niecałe 12zł, bez promocji zapłacicie ok. 25zł :) Warto, polecam :)


16 komentarzy:

  1. ładne nowości, sama zakupiłam ostatnio kilka rzeczy w rosmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolinko namawiasz do złego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem oczarowana cieniem z Maybelline :) Mimo, że się roluje pod koniec dnia, to i tak nie mogę mu się oprzeć. Dzisiaj też mam go na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa ile będzie utrzymywał się na moich powiekach, które są problematyczne.. Spróbuję nałożyć pod niego bazę:)

      Usuń
  4. Też się skusiłam na te tusze z Wibo ;) Zobaczymy jak się sprawdzą. A promocje z podkładami sierota przegapiłam o jeden dzień! Ale nic to... :D Ta mięta Rity Ory cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam się rozejrzeć za cieniami Maybelline jednak żadnych ciekawych odcieni już nie było:/ Ale planuję już iść 2ego na zakupy, żeby móc wypróbować nowe eyelinery i tusze (a później innych cudenek na usta:p) - mój portfel ucierpi na tym, ale raz nie zawsze, dwa nie wciąż ;)

    Miętka cudowna jest!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze kusi Permanent Taupe :) Po pierwszym kontakcie z On and On Bronze jestem zachwycona! :)

      Usuń
  6. Zielony tusz zakupiłam, czeka na swoją kolej :) żel do brwi z Wibo mam już długo i baaardzo dobrze się u mnie sprawdza. Super zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do brwi używam od jakiegoś czasu kredki z Golden Rose, żel dla mnie jest nowością, zobaczymy czy będę miała się nim posłużyć ;D

      Usuń
  7. podoba mi sie bardzo kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie urzekł od samego początku :)

      Usuń
  8. Na pewno dużo korzystniej jest zaopatrywać się przez internet. Trzeba mniej czasu i mniej się za wszystko płaci. Są takie apteki, które wysyłają do paczkomatów i wtedy za przesyłkę wychodzi taniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Janką. Taka apteka online to super rozwiązanie przede wszystkim wtedy, gdy robimy większe zakupy, na przykład nowe zapasy dermokosmetyków, ziół czy innych preparatów :) Ja przyznam, że najczęściej zamawiam kremy nawilżające, szampony, balsamy do ciała... :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...