niedziela, 20 kwietnia 2014

Wibo Wow Sand nr 4

Lakier ten mam w swoich zbiorach od listopada, zdjęcia na bloga od grudnia, a post piszę dopiero w kwietniu. Co za poślizg! Zdarza się, cóż. Chciałabym być na bieżąco, ale zawsze coś wypadnie, zawsze coś do zrobienia, a jak mam chwilkę czasu to weny brak.
Dziś jednak korzystając z wolnego i świątecznego zarazem wieczoru nadrabiam zaległości. Pokażę Wam jeden z moich ulubionych piasków. Mowa o Wibo WOW Glamour Sand nr 4 z efektem piaskowego brokatu.
Nakłada się idealnie, pędzelek jest bardzo wygodny, konsystencja lakieru odpowiednia, wysycha natychmiastowo. Nie zahacza po pomalowaniu (kto ma piaski wie o czym mówię). Na paznokciach wytrzymuje około 3 dni, cena niska, zresztą to przecież produkcja Wibo. Zmywanie nie jest fatalne, ale do najprzyjemniejszych nie należy. Pięknie mieni się w słońcu, a do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw. Piaski Wibo bardzo lubię, zresztą nie tylko piaski.
Polecam, chociaż wiem, że może być już problem z ich dostępnością. Mój niemały poślizg spowodował, że aktualnie w ofercie Wibo są pastelowe piaski. Nie wiem jak sprawują się na paznokciach, nie testowałam, i nie zamierzam. Chyba, że dorwę jakiś podczas promocji w Rossmanie -49%. Słyszałyście o niej? Jeśli nie to przedstawiam Wam harmonogram:

22-27.04 podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory
28.04-4.05 tusze, cienie, kredki, linery
5-11.05 szminki, kredki do ust, lakiery, produkty do pielęgnacji paznokci


Ja na pewno skorzystam z promocji. Już robię listę zakupów, tym razem pójdę po konkretne podkłady, kolory lakierów i szminek. Nie będzie nieprzemyślanych zakupów :) Rossman idealnie wstrzelił się w moje aktualne potrzeby, akurat mój podkład jest na wykończeniu, tusz również. Taka promocja to niezły deal! Ja skorzystam, a Wy?

Dobra, wróćmy do piaskowego lakieru. Zostawiam Was ze zdjęciami, patrzcie i podziwiajcie!
Miłego wieczoru, całuję
Sietku



 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja lubię i ciemne i jasne lakiery :)

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery piaskowe ale to raczej nie mój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi to co lubi :) Ja planuję poszerzyć swoją kolekcję piasków :)

      Usuń
  3. To zdecydowanie mój ulubiony piasek :-) Ja już zrobiłam moją małą listę zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś byłam w Rossie i kupiłam dwa podkłady :D

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba! :) ja mam złoty piasek i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złotego nie mam, widziałam, że Golden Rose ma złoty i bardzo mi się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...