piątek, 4 kwietnia 2014

matowy top coat Wibo nr 3

Złotko, które zapowiadałam Wam dwa posty temu wzbudziło zainteresowanie. Dziś opowiem Wam jak przebiega nasza znajomość :)
Kupiłam go razem z lakierem Wibo z nowej kolekcji Celebrity Nail Paslel love nr 7, który możecie zobaczyć TU.  Polowałam na matowe złotko od dłuższego czasu, jednak zawsze kiedy byłam w Rossmanie, nie było go na stanie. Tym razem historia potoczyła się inaczej i stałam się jego nieszczęśliwą posiadaczką.
Cena lakieru to sześć polskich złotych z groszami, dostępność wiadomo - szafy z kosmetykami Wibo, aplikacja bezproblemowa, schnie szybko, ilość drobinek, która nabiera się za jednym razem na pędzelek jest bardzo okej. Wszystko super tylko... w buteleczce jest piękny, a na pazurkach mnie nie zachwyca. Identyczna sytuacja jak z Pastel love, z poprzedniego lakierowego postu. Próbowałam nałożyć go na różne bazy jak i solo i nadal nie zaiskrzyło. Szkoda, bo w buteleczce naprawdę jest przepiękny ♥ Nadal będę szukać idealnego złotego top coatu. Swoją drogą widziałam ostatnio w Hebe złoty brokat od Catice, gdyby nie to, że u mnie lakiery Catrice trzymają się najkrócej ze wszystkich, pewnie byłby już mój.
Dzielę się z Wami zdjęciami matowego złotka z Wibo i życzę miłego wieczoru!
Buziaki!

Ps. za każdym razem nakładam na niego top, bardziej akceptuję go w wersji błyszczącej niż matowej.













20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Moja koleżanka go ma :) Fajnie wygląda z jasnymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować połączyć go z białym :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda :)
    P.S. Mam pytanie do Ciebie: zauważyłam na zdjęciech na instagramie, że posiadasz laptopa Sony Vaio. Mogłabyś mi napisać jak się sprawuje? Jesteś z niego zadowolona? Myślę o zmianie swojego laptopa na nowszy model i własnie konkretnie Vaio biały mi się strasznie podoba. Będę bardzo wdzięczna za opinię o nim! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Cypisko :)
      Tak, mam laptopa Sony Vaio od października zeszłego roku. Jestem z niego bardzo zadowolona, przede wszystkim działa szybko, sprawnie.. Jestem pod wrażeniem tego jak szybko się włącza, praktycznie w ułamku sekundy mamy dostęp do pulpitu, coś wspaniałego. Nie zawiesza się, jest bardzo lekki i cienki, bateria trzyma długo. Z całego serca polecam! Do tego wygląd.. Nie oszukujmy się, kobiety lubią to co ładne, a on z pewnością będzie cieszył Twoje oko :) Jeśli miałabym podjąć decyzję o wyborze sprzętu jeszcze raz, z pewnością wybrałabym Sony Vaio. Uwielbiam go, idealnie ze mną współpracuje :)

      Usuń
    2. Bardzo dziekuję:)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Mi wpadł w oko taki top ale w fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet wiem, o jaki Ci chodzi :)

      Usuń
  5. całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten efekt nie do końca odpowiada :)

      Usuń
  6. Ladne zdjecia :)
    Pazurki fajne ;)

    izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to jak wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, coś w tym jest. W butelce wygląda o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) W buteleczce wyglądał na idealny złoty top coat, na paznokciach wypadł o wiele gorzej.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...