środa, 2 kwietnia 2014

lakier z nowej kolekcji Wibo Celebrity Nails nr 7 Pastel love

Nowa kolekcja Wibo kusiła mnie od samego początku, jeszcze zanim weszła do sprzedaży. Oglądałam wiele Waszych nabytków zarówno na blogu jak i na instagramie. Postanowiłam pójść do Rossmana zobaczyć jak to wszystko prezentuje się na żywo. Byłam nakręcona na wszystkie odcienie zieleni.. Odcienie cieplejsze nie interesowały mnie aż tak bardzo. Kiedy stanęłam przed szafą Wibo zrobiłam wielkie oczy... ' O to tyle szału?' - pomyślałam.
No nic, skoro już przyszłam to wzięłam ze sobą  jeden.. I padło na Pastel love ♥ (Nazwa zrobiła swoje). W buteleczce podobał mi się najbardziej ze wszystkich dostępnych kolorów, na paznokciach wypadł według mnie dużo słabiej. Szału nie ma. Zarówno kolor jak i konsystencja mnie nie urzekły. Lakier jest dosyć ciężki w obsłudze, ma gęstą konsystencję i na moich pazurkach wytrzymał raptem dwa dni. Cóż, miłości z tego na pewno nie będzie.. Zdecydowanie nie mam ochoty na dalsze romanse z tę serią..
Stojąc przy szafie Wibo moim oczom ukazał się matowy top coat.Miałam na niego dużą chrapkę od razu kiedy pojawił się w sprzedaży, jednak nie mogłam go nigdy zastać. Tym razem było inaczej. Chwyciłam go zdecydowanie i wylądował dumnie w koszyku obok przyjaciela o wdzięcznej nazwie Pastel love ♥ O nim jednak w jednym z najbliższych postów... :)







O tym złotku poczytacie niebawem.. :))

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda :) Bardzo wiosenny odcień :) Aczkolwiek nie będę go używać zbyt często :)

      Usuń
  2. A ja jestem ciekawa tego złotka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach pojawi się kilka słów o nim :)

      Usuń
    2. Również mnie zaciekawił :P

      Usuń
    3. Jak widać tajemniczy rąbek złotka wpłynął na Wasze wyobraźnie :))

      Usuń
  3. Te lakiery ostatnio robią furorę. Mi wpadł w oko niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są nowe, wzbudzają zainteresowanie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...