środa, 30 kwietnia 2014

kropeczkoweLOVE

W zeszłym tygodniu w ofercie Biedronki pojawiły się zeszyty i notatniki w zawrotnej cenie 8,99zł. Kilka miesięcy temu, bodajże w styczniu, również mogliśmy kupić zeszyty w pięknych okładkach, dokładnie w tej samej cenie. Kupiłam i wtedy i dziś. Z tym samym motywem.. kropeczkami! Zeszyty są urocze i dobrze wykonane. Lubię otaczać się ładnymi przedmiotami, zeszyt z piękną okładką nabiera wyjątkowego znaczenia.
Długi weekend przed nami. Dla mnie nie będzie to czas lenistwa, ponieważ pracuję. Jedynie piątek mam wolny. Podoba mi się moja nowa praca! :)
Miłego dnia! :)




8 komentarzy:

  1. Zeszyty są świetne, a motyw kropeczkowy w ogóle:)
    Moja siostra też zaopatrzyła sie w zapas tych zeszytów na studia:)

    Miłego dnia i powodzenia w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Cypisko :* Miłego dnia! :)

      Usuń
  2. Kochana, ja też uważam, że zeszyty z piękną okładką nabierają wyjątkowego znaczenia. Tylko potem jest mi szkoda w nich pisać :D Ciesze się, że lubisz swoją pracę, to najważniejsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że najważniejsze :) Chociaż zawsze wracam padnięta.. :)

      Usuń
  3. Piękne ma zeszyty ta biedronka od czasu do czasu. ;) Widziałam je wczoraj i z wielkim bólem serca odeszłam bez nich od stoiska a to dlatego, że mam jeszcze rowerową edycję z poprzedniej promocji prawie niezapisaną.
    ps. Rozumiem, że pracę dostałaś? Gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dostałam pracę :) Pracuję jako kelnerka w restauracji :)

      Usuń
    2. To super!! ;) Zawsze chciałam pracować w jakieś klimatycznej knajpce ale chyba mam dwie lewe ręce i mam obawy, że całe zamówienie wylałabym na siebie albo na klientów. :D

      Usuń
    3. Oj tam, zawsze możesz spróbować swoich sił :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...