czwartek, 24 kwietnia 2014

iść ciągle do przodu

Lubię czasem napisać co nie co na temat swojego życia prywatnego, bo po kilku miesiącach mogę wrócić do takiego postu i powspominać, zobaczyć co się wydarzyło od tego czasu, co się zmieniło, i jak zmieniłam się sama ja. Rok temu zaczynałam swoją pierwszą poważną pracę w życiu.. Miło wspominam ten czas, zdobyłam doświadczenie, choć wstawanie o 2:30 w nocy (tak, w nocy) było straszne. Teraz wznowiłam poszukiwania pracy na stałe, w końcu wakacje za pasem :) Jutro będę pracować jako hostessa, to mój pierwszy raz w tej branży. A w sobotę mam inne spotkanie o pracę, zobaczymy jak się wszystko potoczy :)

Cieszę się, że wyjechałam do Wrocławia. Wszystko na wyciągnięcie ręki, a sukces zależy do nas. Kielce w ogóle się nie rozwijają, bez perspektyw dla młodych ludzi, to przykre. Wiadomo, że czasem tęsknimy za tym kawałkiem rodzimej ziemi, w końcu tam jest cząstka nas. Nie warto w życiu stać w miejscu, trzeba iść do przodu i walczyć o swoje.

Do odważnych świat należy? Z pewnością tak! Warto zrobić krok do przodu, podjąć ryzyko. Łatwiej jest, kiedy mamy w bliskich wsparcie ♥

NIE ZWLEKAJ,  IDEALNY MOMENT NIE ISTNIEJE :)
takim akcentem kończę dzisiejszy post  :)





16 komentarzy:

  1. Mówisz że teraz w Kielcach nadal nie ma perspektyw? Miałam wrażenie że odkąd je opuściłam 4 lata temu, coś tam zmieniło sie na lepsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nadal Kielce daleko w tyle.. Życie studenckie w porównaniu do innych miast kuleje, i to bardzo.. Z pracą ciężko, miasto stoi w miejscu.. Nie ma za kolorowo.. Cieszę się, że wyruszyłam w świat :)

      Usuń
  2. Bardzo mądre słowa:) Życzę powodzenia i trzymam kciuki. W czasie studiów bardzo cząsto procowałam jako hostessa dla jednej firmy i wspominam tem czas bardzo dobrze. Dziś mam dwa ważne spotkania, które pomoga mi się dalej rozwijać i zmienić coś na lepsze w moim życiu:) Mam nadzieję:)

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Cypisko, że się odezwałaś :) Za powodzenie na razie nie dziękuję :) Wszystkiego dobrego Kochana :*

      Usuń
  3. Dobrze, że przeniosłaś się do miast o większych perspektywach :) Powodzenia w pracy! ja jeszcze nigdy nie pracowałam, a jesteśmy chyba rówieśniczkami :P Ale też uważam, że lepiej już teraz zdobywać doświadczenie :) W wakacje chcę gdzieś pracować, nie chodzi mi nawet o zarobek, ale właśnie o fajne, ciekawe stanowisko żeby wpisać sobie taką pracę w CV, oby się udało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca ma dużo plusów, to nie tylko pieniądze, ale też doświadczenie, nowi ludzie, nowe sytuacje :) Coś się zawsze dzieje, mamy jakoś zorganizowane życie :) Oczywiście miej czasu dla siebie, zmęczenie etc. Ale fajnie jest!

      Usuń
    2. ps. tak jesteśmy rówieśniczkami :))

      Usuń
  4. Wrocław jest cudowny pod każdym względem. ;) Polubiłam to miasto jak tylko się tu przeprowadziłam. Trzymam kciuki jeśli chodzi o tą nową pracę. Powodzenia! :))

    Pozdrawiam, miętowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :) Powodzenie się przyda :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Ależ mi narobiłaś ochoty na kawkę! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja siedzę w Kielcach, choć czasami mówię iż mogłam jechać gdzieś dalej. nie żałuję jednak, bo i tu spotykają mnie fajne rzeczy.
    Koniecznie wybierz się na Wietrznie jak tylko wrócisz do Kielc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjechałam głównie za miłością, a znalazłam tu pracę, znajomych no i studia! :) Wrocław jest magiczny :)

      Usuń
  7. Hej ;) i jak tam zeszyty z Biedronki ? kupiłaś coś ? bo ja skusiłam się w tym rzucie na jeden zeszyt i notes ;) w zasadzie studia już kończę więc nie wiem na co go przeznaczę ale bardzo podobały mi się okładki i nie mogłam sobie odmówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ten notes z podwójną okładką :)) W kropeczki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...