poniedziałek, 21 kwietnia 2014

dodatki do kąpieli

Na moje dwudzieste urodziny (ja mam dwadzieścia lat, Ty masz dwadzieścia lat przed nami siódme niebo, o o o ♥) dostałam od chłopaka torbę kosmetyków z Douglasa. Wśród dobroci znalazłam kuleczki do kąpieli, sztuk dwanaście. Piękne kolory i zapachy przyciągnęły moją uwagę. Kolorową i przepięknie pachnącą kuleczkę wrzucamy do wody w wannie. Po chwili rozpuszcza się niej (po dłuższej chwili). Uwalnia delikatny, nienachalny zapach. Nie wytwarza żadnej piany, ale czyni wodę tłustą (lekko, nie bójcie się o kąpiel w oleju).
Zapach wpływa na nasze zmysły, relaks gwarantowany. Po wyjściu z wody ciało nie pachnie, ale jest wspaniale nawilżone! Nie musimy używać już balsamu po wyjściu z wanny. Efekt jest niesamowity, nie spodziewałam się takiego nawilżenia. Co do ceny nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że 4 złote za sztukę. Jeśli się mylę, poprawicie mnie :)
Podsumowując: kolorowe, pachnące, nawilżające, relaksujące.. Polecam!





10 komentarzy:

  1. Te z brokatem mi się spodobały;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam takich kuleczek z Sephory i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję kupić pastylki z Yves Rocher :)

      Usuń
  3. Your blog is amazing!!
    want to follow each other?
    If yes, follow me and let me no on my blog so I can follow you back :)

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam różnego rodzaju dodatki do kąpieli ;) chyba muszę odwiedzić Douglasa i się zaopatrzyć w takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...