wtorek, 8 kwietnia 2014

bez różu ani rusz!

Lakier firmy Ados mam w swoich zbiorach już rok, i aż wstyd się przyznać na moich pazurkach gości po raz pierwszy solo. Użyłam go w TYM poście w połączeniu z błękitem i od tamtej pory zbierał kurz. Wczoraj wieczorem zmieniając kolor paznokci przypomniałam sobie o tym maleństwie. I muszę się Wam przyznać, że szczerze żałuję, iż przeleżał on tyle w moich zbiorach! Całkowicie mnie zauroczył! A top coat Insta-Dri dodał mu dodatkowego atutu jakim jest niesamowity blask. Jeśli szukacie dobrego top coatu, który przyśpieszy wysychanie lakieru i nada Waszym paznokciom połysku, kupcie Sally Hansen Insta-Dri, polecam :)
Wracając do samego lakieru, to zapłaciłam za niego niewiele - ok. 4zł. Na paznokciach wygląda fenomenalnie, jest bardzo żywym odcieniem, aplikuje się bezproblemowo, kupiłam go w małej osiedlowej drogerii. O wysychaniu się nie wypowiem, bo odkąd mam Insta-Dri wszystkie lakiery schną w okamgnieniu. Pędzelek jest bardzo wygodny. Podoba mi się także pojemność, bowiem lakier ma 5,5 mililitra. Dzięki temu jest jakaś szansa, że zużyję chociaż połowę zanim zamieni się w glutka :))
Standardowo pod lakier jako bazę użyłam odżywki z Lovely, którą pokazywałam Wam TU.
Aha, zapomniałam o najważniejszej rzeczy - odcień tego lakieru to 51 :) Z pewnością będzie często gościł na moich pazurkach. Zdjęcia idealnie oddają jego kolor :)
Miłego wieczoru!












6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten Ados!
    A co do topu SH to też go lubię, aczkolwiek już zużyłam około połowę buteleczki i zaczyna mi bąbelkować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie sprawuje się znakomicie, oby nie stało się tak jak z Twoim..

      Usuń
  2. Wow, piękny, dziewczęcy odcień różu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest bardzo dziewczęcy :)

      Usuń
  3. Róż na paznokciach to już prawie, jak czerwień - klasyka :) I każdy jego odcień wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiedziawszy czerwień na paznokciach noszę bardzo rzadko :))

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...