niedziela, 20 kwietnia 2014

21:40

Siedzę z laptopem na łóżku, biały Sony Vaio pasuje do pościeli. Lodówka pełna pyszności, mój brzusio ma na coś ochotę, ale jeszcze nie sprecyzował na co. Dostaję średnio co dwie minuty smsa od Bartiego, wszystko w porządku. Przeglądam foldery ze zdjęciami i właśnie zorientowałam się, że nie pokazałam Wam kilku lakierów, zdjęcia zrobione już w lutym (o zgrozo, jaki poślizg). Chyba naskrobię dziś jeszcze jeden kosmetyczny post, a co. Na blogerze nie ma co dziś czytać, jesteście mało aktywni, a jak pojawia się post to z życzeniami..
 Nudne to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...