czwartek, 20 marca 2014

zaczynamy testowanie ♥

Jakiś czas temu wygrałam w rozdaniu u Taml (serdecznie zapraszam na jej bloga KLIK). W paczce znajdował się między innymi krem na dzień z SPF5 z Lirene. Nie otwierałam go od razu, bo miałam otwarty krem na dzień z Ziai Kozie Mleko. Wczoraj jednak Ziajka dotknęła dna i dziś rano otworzyłam nowy Lirene. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie, kiedy poużywam go dłużej na pewno dam Wam znać.  Miałyście z nim do czynienia? Jaki jest Was ulubiony krem na dzień?
Buziaki!




7 komentarzy:

  1. Miłego testowania. Ja używam takiego z RdL na dzień i jest fajny ale muszę poszukać czegoś bardziej nawilżającego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z RdL nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku :)

      Usuń
  2. Dla mojej twarzy Nivea na dzień był zdecydowanie najlepszy! "Zdradziłam" go właśnie z Ziają, Garnierem, ale jednak dla mnie to właśnie Nivea jest na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie Nivea nie pasuje, wyskakują mi po niem niespodzianki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...