wtorek, 18 marca 2014

RAW BEAUTY

Pamiętam kiedy jakiś czas  temu na kilku bądź kilkunastu polskich blogach pojawiły się posty zatytułowane tajemniczo Raw Beauty. Surowe piękno, cóż to takiego.
Podglądałam zdjęcia dziewczyn zaraz po przebudzeniu, w nieładzie na głowie, z workami pod oczyma i myślałam.. jej one są piękne! 'Gdybym tak wyglądała, nie musiałabym nakładać makijażu każdego dnia' - rozważałam. W duszy mówiłam sobie, że nigdy nie dołączę do projektu Raw Beauty, nie stworzę takiego wpisu, za żadne skarby. Nie pokażę swojej buźki w wersji saute, nie ma mowy. Dziś jednak podchodzę do tego inaczej. Ważna jest praca nad sobą i nad swoim światopoglądem. Stoję przed lustrem  w potarganych włosach, opadającymi powiekami, patrzę na moją nieidealną cerę i.. i akceptuję. Nie zmienię sobie twarzy, nie zrobię nic z moimi opadającymi powiekami, czy nieidealną cerą. Owszem, mogę nakładać kremy, robić peelingi, maseczki, chodzić do kosmetyczki (i robię to), ale nie zmienię się radykalnie. Co innego z ciałem, mogę schudnąć 10kg, bo czemu nie? Wystarczy tylko ciężka praca, mobilizacja i samozaparcie.
Kiedy jestem w domu, nie maluję się. Daję skórze oddychać i nie krępuję się tego jak wyglądam bez makijażu. Nie mam z tym problemu, ogromnie się z tego cieszę. Kiedyś nie pokazałabym się mojemu chłopakowi bez przypudrowanego noska. Teraz spędzam z nim całe dnie bez grama makijażu i słyszę: JESTEŚ PIĘKNA. Taką zmianę we mnie przyspieszył również fakt, że razem mieszkamy. Wiele barier między nami zostało zniesionych, i jak widać nadal pałamy do siebie miłością, ale o miłości będzie innym razem ♥
A teraz RAW BEAUTY :) Każda z nas jest piękna!
Buziaki!
Jeśli macie ochotę obejrzeć Raw Beauty u innych zostawiam Wam odnośniki, wystarczy kliknąć:
Agata Ma Nosa
TheOleskaaa
Stylizacje
Agi's Boutique



4 komentarze:

  1. dobre podejście do tematu, tak powinna myśleć każda kobieta!
    Twój chłopak ma rację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...