piątek, 14 marca 2014

paznokciowe pogotowie

Moje paznokcie w ostatnim czasie są w złej formie. Łamią się i rozdwajają jak szalone. Odżywka z Eveline przestała im służyć, sądzę, że przesadziłam z jej używaniem (zużyłam dwie butelki pod rząd, używając jej dzień w dzień). Postanowiłam odstawić kolorowe lakiery i zacząć kurację. Pomagają mi w tym: silnie regenerująca odżywka z Lovely i serum wzmacniające z wapniem i witaminą C  tej samej firmy. Paznokci nie maluję od 22 lutego, niedługo będzie miesiąc. Moje paznokcie z dnia na dzień są w lepszej formie, jednak ciągle osłabione. Planuję kupić olejek rycynowy i wcierać w paznokcie i skórki, w marcu stawiam na regenerację!

Ps. Byłam dzisiaj w Hebe w poszukiwaniu nowości z Essence i Catrice (blogosfera szaleje, co rusz to zdjęcie nowości i limitek, napaliłam się jak szczerbaty na suchary, i co?) i nie zastałam praktycznie nic. Powiem nawet więcej - z oferty podstawowej również było niewiele. Chciałam kupić szminkę bądź matowy błyszczyk Essence - kolory błyszczyków mnie nie urzekły, natomiast wyboru w szminkach nie było.. bo były tylko 3-4..... Moja dzisiejsza wyprawa do Hebe okazała się porażką. Z pustymi rękoma jednak nie wróciłam. Kupiłam mój ulubiony podkład Rimmel Lasting Finish 25 hours. Dla mnie najlepszy podkład i nie zamierzam go już zdradzać z żadnym innym :) Jeśli chodzi o cenę to najtaniej dostaniecie go w Hebe - 28,99 :) W Rossmanie o złotóweczkę droższy :)
Łączę pozdrowienia i życzę miłego wieczoru, buziaki!




10 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnej z tych odżywek. na moich paznokciach sprawdza się Wibo eliksir z jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy te odżywki sięgną dna, kupię tę z Wibo :)

      Usuń
  2. Ja używam odżywki z Eveline i pomaga mi, chociaż używam jej dość rzadko. Obecnie mam nią pomalowane.. Wtedy na odżywkę daję tylko bezbarwny lakier z drobinkami (na kciuk i serdeczny) by jakoś to wyglądało :P
    Ale też zauważyłam, w marcu paznokcie są słabe.. u mnie też końcem jesieni..- ogólnie wtedy gdy ma przyjść inna pora roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Eveline była niezastąpiona, myślałam, że nie dotknie mnie problem 'przedawkowania' jej. Niestety, dopadł.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak jak kiedyś u mnie.. :) Teraz leczę jej uboczne skutki, mam nadzieję, że wygram walkę :)

      Usuń
  4. Olej rycynowy jest b.dobry. ja pędzelkiem i olejkiem robię masaż paznokciom a potem większą warstwa jeszcze raz olejek i w rękawiczki :) dlonie później są takie mieciutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę go kupić i wypróbować :)

      Usuń
  5. Jaka cena?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka i serum kosztują w Rossmanie około 7zł :) Za komplet zapłaciłam 14zł z groszami :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...