czwartek, 20 marca 2014

o nowej torebce słów kilka

Dokładnie tydzień temu stałam się posiadaczką nowej torebki. Postawiłam na klasyczną czerń, ponieważ właśnie takiej brakowało w mojej szafie. Mam kremową z ćwiekami, którą pokazywałam w TYM poście, i którą bardzo lubię, ale brakowało mi jednak czarnej, która będzie dobrze komponowała się z moją czarną ramoneską. Kupiłam ją w Housie, nie zauważyłam, że długi pasek dołączony do niej jest bez regulacji, co kompletnie go dyskwalifikuje. Jest po prostu za długi i torebka z nim sięga mi do kolan. Trudno, będę nosić bez długiego paska. Nie ukrywam jednak, że gdybym sprawdziła to w sklepie poszukałabym innego modelu, który sprosta wszystkim moim wymaganiom. Torebkę noszę ze sobą od tygodnia i dobrze mi się ją nosi, jest wystarczająco duża, mogę w niej pomieścić notatniki na uczelnie, książkę do czytania, duży portfel i telefon. Jej regularna cena to 109,90 zł, ja kupiłam za 49,90, trafiłam na promocję :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia! :)
PS. we Wrocławiu wioooooooooooooosna ♥




9 komentarzy:

  1. wygląda bardzo ładnie:) slyszalam o tej promocji, znajoma tez z niej skorzystała, mi niestety house był nie po drodze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna promocja, akurat potrzebowałam torebki więc skorzystałam :) Mnie sklepy odkąd mieszkam we Wrocławiu są aż za bardzo po drodze :D

      Usuń
  2. Bardzo ładna torebka! Będzie pasowała do wielu zestawów:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest uniwersalna :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Ładna torebeczka, czarna będzie pasować do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki housa są słabej jakości.. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza torebka z tej firmy. Szkoda, że są słabej jakości.. Mam nadzieję, że ta się tak szybko nie rozpadnie :)

      Usuń
    2. Dbaj o nią,haha :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...