poniedziałek, 24 lutego 2014

wiosno, zostań na dłużej

Pierwszy dzień nowego semestru za mną. Bezboleśnie, no może z wyjątkiem łaciny o 8 rano. Tematyka tego posta będzie jednak nieco inna niż rozpoczęcie drugiego semestru, o wiele ciekawsza i przyjemniejsza rzecz jasna :) Zapowiadam multum zdjęć!
We Wrocławiu miniony weekend był piękny! Słońce, dodatnia temperatura i śpiewające ptaki, nastroiły mnie bardzo pozytywnie. Wzięłam więc swojego Nikusia, który ostatnimi czasy leży grzecznie na półce, ruszyłam w teren. Terenem w tym przypadku można nazwać jedynie obszar wokół mojego bloku. Nie miałam możliwości wybrać się dalej w głąb Wrocławia, bo luby miał mecz tego dnia, co za tym idzie już kilkanaście minut po godzinie 13 musieliśmy stawić się na hali. Bądź co bądź udało nam się złapać trochę wiosennych promieni słońca....












2 komentarze:

  1. Piękne wiosenne zdjęcia! Wrocław o tej porze roku, przy takiej pogodzie musi być przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i jest! :)) Zresztą.. kiedy Wrocław nie jest piękny? Dla mnie zawsze ma swój urok :) To moja pierwsza wiosna we Wrocławiu :) Lato, jesień i zimę mam już za sobą, o ile tegoroczną zimę można nazwać zimą :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...