wtorek, 25 lutego 2014

orgynalny pomysł na prezent zapewni Ci gazetomania.pl

Cześć! W dzisiejszym poście opowiem Wam o współpracy, która  jest moją pierwszą w blogowej karierze. Z propozycją współpracy napisała do mnie Pani Ania z portalu gazetomania.pl, którą z tego miejsca serdecznie pozdrawiam, proponując zaprojektowanie darmowego egzemplarza gazety. Zgodziłam się! Zaznajomiłam się z ofertą portalu, która jest bogata. Do wyboru mamy nie tylko gotowe artykuły i projekty, ale sami możemy zaprojektować własny, wedle uznania i inwencji twórczej. Mamy duże pole do popisu.  Wybieramy nagłówek, treść artykułu, zdjęcie, nagłówek gazety i... obramowanie! Tak, obramowanie. Możemy wybrać naszą gazetę oprawioną w antyramę (tak jak w moim przypadku), a także złotą, srebrną i mahoniową ramę. Prezent powieszony na ścianie będzie budził w obdarowanym na pewno miłe wspomnienia! Każdy detal możemy sami doszlifować.
Ja nie poszłam na tzw. łatwiznę, lecz sama stworzyłam artykuł. Jak na prawdziwą kociarę przystało, zgadnijcie o czym napisałam? O tak! O kocie! Swoim własnym, prywatnym, rudym kocie! (Pozdrawiam Stri  i twojego pupilka Shiro :*).  Pobudziłam szare komórki i zrobiłam z mojego Rudaska najpiękniejszego i najszczęśliwszego kota na świecie! Miaaaaaaaaaaał!
Jeśli  chcesz zrobić nietuzinkowy, oryginalny i w pełni spersonalizowany prezent bliskiej osobie to dobrze trafiłeś! Odwiedź portal gazetomania.pl  i stwórz coś niepowtarzalnego! A jeśli akurat nie masz weny twórczej, nie przejmuj się! Gazetomania ma dla Ciebie 70 gotowych artykułów na każdą okazję! Urodziny chłopaka/męża, mamy/taty?Odwiedź gazetomanię i nie martw się o prezent na 30 urodziny!  Rocznica? No problem, z gazetomanią stworzysz coś czego młoda para na pewno nie zapomni! Wystarczy, że klikniesz na stronę i upominek na rocznicę ślubu gotowy.
Obsługa portalu gazetomania.pl spisała się na medal. Przesyłka była już u mnie następnego dnia po złożeniu zamówienia. Ekspres! Jest to idealna opcja dla wszystkich zapominalskich i spóźnialskich. Moja gazeta + gazeta w antyramie była bardzo solidnie zapakowana, mogę nawet rzec, że miałam problemy aby dostać się do środka! A znacie to uczucie, kiedy czekacie na coś z niecierpliwością, kiedy macie coś już w rękach, i kiedy nie możecie się do tego dostać? Co za emocje, co za przeżycia! Gazeta jest wykonana z typowego gazetowego materiału, niczym nie odbiega od zwykłej gazety typu Wyborcza.
Zdecydowanie polecam portal gazetomania.pl. Oryginalny prezent w ekspresowym tempie, świetny kontakt z portalem i zainteresowanie klientem.Takim prezentem na pewno sprawisz radość bliskiej osobie. Wystarczy wejść na stronę gazetomania.pl  i bez żadnej rejestracji złożyć swój projekt Jeśli chodzi o cenę odsyłam Was TU. Ja już swój mam swoją gazetę, a Ty? :))
Dziękuję serdecznie portalowi gazetomania.pl za zainteresowanie moim blogiem i chęć współpracy. Jestem bardzo zadowolona z jej przebiegu. Pozdrawiam całą 'redakcję' Gazetomanii oraz wszystkich moich czytelników! Miłego wieczoru!  :))

Tak wyglądała paczuszka po dostarczeniu.

Portal zadbał o idealne zabezpieczenie przesyłki.


Nie mogła się zdecydować jakie zdjęcie umieścić w gazecie, po długim namyśle padło na jedno z pierwszych zdjęć Rudego :)

Wygląda bardzo realnie, prawda?

Artykuł na pierwszej stronie, Rudy zrobił furorę! Moje kocisko ♥

24 komentarze:

  1. Jejku, rewelacja! :D Wspaniałe to jest :) Całkiem możliwe, że skorzystam z pomysłu :) Ale bym chciała, żeby ktoś tez mnie zaprosił do wspólnicy :D Pewnie cudownie mieć takiego swojego kociaka na ścianie, na pierwszej stronie w gazecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że fajnie mieć kociaka na ścianie! Powiem Ci, że pisanie tego artykułu dało mi dużo radości, polecam :)

      Usuń
  2. Wybrałam cię do Liebster Blog Award :)

    http://kolorowy-misz-masz.blogspot.com/2014/02/zostaam-wybrana-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha świetny pomysł! :D
    Kochana, mam prośbę. Zastanawiam się teraz nad wyborem studiów, i moje rozważania to dziennikarstwo, pedagogika lub filologia polska ze specjalnością publicystyczno-dziennikarską, wszystko w Gdańsku na UG. I teraz mam dylemat bo: dziennikarstwo mnie pasjonuję od dawna, ale na samo dziennikarstwo ciężko się dostać. Lubię pracę z dzieciakami, ale pedagogika to taki ukierunkowany kierunek (masło maślane), ze nie mogę po nim robić nic, poza pracą w szkolnictwie. Filologii obawiam się z tego względu, że nie lubię tak bardzo literatury, sztuki itd i nie wiem co robić. Mimo, że na filologii wybiera się specjalizację już na 1 roku to i tak się obawiam. Proszę doradź mi. Dla kogo jest filologia polska? :((
    Pozdrawiam, Ania :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ostatnimi dniami właśnie myślałam co u Ciebie słychać Kochana :* Studia, wiem.. ciężki wybór.. Ja już Jestem po pierwszym semestrze filologii polskiej i jestem zadowolona zarówno z wyboru uczelni jak i kierunku. Dla kogo filologia? Ciężko powiedzieć. Na pewno dla ludzi lubiących czytać i lubiących literaturę. Jeśli nie lubisz czytać to będziesz się tylko męczyć.. Na każde zajęcia mamy coś przeczytać, artykuł, fragment książki, wiersz, jakieś hasło ze słownika terminów literackich.. I tak w kółko.. Do tego kolokwia ze znajomości lektur obowiązkowych, których spis zawiera bardzo bardzo dużo.. I egzamin ze znajomości tychże utworów również ma miejsce. Mnie czeka już w czerwcu z całego roku (literatura staropolska, barok, oświecenie). Zajęcia z gramatyki to pogrom.. Większość studentów przeklina je w duszy, sieją strach. Mamy też ćwiczenia i wykład z teorii literatury, czyli strona 'techniczna' dzieła, że ja tak to nazwę - dosyć ciekawe. Ja wybrałam specjalizację nauczycielską więc mam jeszcze psychologię, pedagogikę... Musisz się poważnie zastanowić zanim wybierzesz, przeanalizować... Po filologii również możesz być dziennikarzem, nie skreśla Cię to :) Niektórzy nawet sądzą, że więcej jest dziennikarzy po filologii niż po dziennikarstwie :) A co do specjalizacji, którą Ty chcesz wybrać, to będziesz przerabiać wszystkie przedmioty stricte z filologii polskiej + dodatkowo przedmioty dopasowane do Twojej specjalizacji. Czyli czeka Cię wszystko to, co ja teraz mam. Dużo literatury. Kiedy wybierałam studia też myślałam nad pedagogiką, ale doszłam do wniosku, że po filologii mam większy manewr na rynku pracy. Mogę pracować w szkole, redakcji etc :) Ania, życzę Ci obyś dobrze wybrała! :* Wszystkiego dobrego Kochana :*

      Usuń
    2. Właśnie dlatego nie wiem czy chcę iść na pedagogikę, bo po tym to raczej nic innego oprócz pracy z dziećmi. Jeśli jest dużo literatury to chyba nie dla mnie :( Moja wymarzona praca to coś z marketingiem, reklamą, myślałam żeby iść na zarządzanie, ale tam jest matma, duużo matmy - więc odpada. Ja + matma = kłopoty :D Chyba zostaje mi dziennikarstwo, a potem specjalizacja PR i marketing. Zastanawiałam sie też nad prawem, administracją, ale to są strasznie oblegane kierunki i ciężko się wybić, za dużo prawników już mamy, a szkoda. Sama nie wiem, nie mogę znaleźć nic dla siebie, nic takiego, że wiem, że po tym będę miała fajny, interesujący mnie zawód. Dziennikarstwo mnie interesuje, ale to również ciężki kawałek chleba. Wiem jedno, chcę studiować na UG :)) Złożę na kilka kierunków i zobaczę co z tego wyjdzie:) Dziękuję, trzymaj za mnie kciuki :* :*

      Usuń
    3. Trzymam mocno kciuki!! :* Dasz radę :* A dlaczego akurat UG? :)

      Usuń
  4. UG z tego względu, że chcę wyrwać się z Białegostoku, a w Gdańsku mam sporą część swojej rodziny, w tym chrzestną :) Myślałam o Warszawie, ale tam nie mam nikogo, więc ciężko byłoby mi zacząć, a tak to zawsze będę miała się do kogo zwrócić w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo zaniedbujesz bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę kiedy mam czas i ochotę. Zdjęcia do kilku postów już powstały, także w ten weekend na pewno pojawi się nowy post. Zapraszam już teraz :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

      Usuń
    2. Miał być post w weekend i co? Szkoda slów....

      Usuń
    3. Nie żyję samym blogiem, nie piszę postów na siłę.. :)

      Usuń
    4. To po co napisalas ze post będzie w weekend?:/

      Usuń
    5. Jeśli Drogi Anonimie lubisz czytać mojego bloga, to czekałbyś na publikację nowego postu cierpliwie, a nie wchodził na mojego bloga po to by wylać swoją frustrację. Uważam, że bezsensowne jest dalej drążenie tego samego tematu, jeśli masz jeszcze jakieś uwagi dotyczące mojej strony, zapraszam do kontaktu mailowego. Zachęcam również do pokazania swojej buźki w internecie, dla mnie pisanie komentarzy o negatywnym wygłosie z anonimowego konta świadczy o braku kultury osobistej i do niczego nie prowadzi. Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Wybacz, nie prowadzenia bloga,dlatego jestem anonimowa. Trochę myślenia nie zaszkodzi.

      Usuń
    7. Wystarczy się podpisać :) Nie mam ochoty czytać dalej komentarzy, które zawierają frazę na poziomie podstawówki. Każdy następny komentarz pod tym postem o takim negatywnym wygłosie będzie usuwany. Konstruktywnej krytyki nie usuwam, przyjmuję ją. Twoje komentarze, Drogi Anonimie, niestety nic nie wnoszą. Ponownie łączę pozdrowienia i mimo wszystko zapraszam do dalszej lektury mojego bloga i jego nowych postów. :)

      Usuń
    8. Ta,bo ty teraz wielką studentką jesteś :)
      Pozdrawiam,MILENA

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i z tego co sprawdzałem całkiem przystępne cenowo

      Usuń
  7. Gratuluję pierwszej współpracy :) Świetny pomysł z tą gazetą, szczególnie na prezent na jakąś wyjątkową okazję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...