wtorek, 21 stycznia 2014

moje skarby ♥

Uwielbiam zwierzęta. Najsłodsze istoty ♥ Oczywiście z wyjątkiem płazów i gadów, ssaki są tylko moimi ulubieńcami. Moja 'parka' chomiczków (bo chyba jednak są tej samej płci) miewa się całkiem nieźle. Rozrabiają, czasem piszczą, dużo jedzą i dużo śpią. Mają milusie futerko i maleńkie łapki. Czasem gryzą kiedy bierzemy je na ręce, ale nie mam im tego za złe. Uwielbiam się z nimi bawić! Wnoszą do naszego życia dużo radości, bardzo dużo. Tęsknię za moim Rudym. Często przeglądam fotografie z nim związane, bądź archiwalne posty na blogu.. Szybko z małego, bezbronnego kociaczka stał się dorosłym, dojrzałym kotem.. Jest pięknym sierściuszkiem, szkoda, że nie mogę mieć go teraz przy sobie, zagłaskałabym na  śmierć ♥ Tak mamo, wyślij mi go pocztą..




halo, uciekamy!

moje piękne Rude.. tak daleko ode mnie :( tak już wyrósł!

16 komentarzy:

  1. Cudne zwierzaki :) Sama mam świnkę morską i pieska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieska też mam, ale nie jest uwieczniony na zdjęciach :) co do świnki morskiej, zawsze wzdycham nad nimi w zoologu :)

      Usuń
  2. AAA chomiczki! Uwielbiam te maleństwa! Sama miałam dwa, kilka lat temu: Leona i Axela. Czas z nimi spędzony - bezcenny! Teraz zastanawiam się nad przygarnięciem pieska;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chomiczki są przesłodkie ♥ tak jak koty zresztą ;p co do piesków też lubię, szczególnie te w wersji mini - yorki etc. :)

      Usuń
  3. Jakie fajne te chomiki! :D A kotek już całkiem :) Podobny ,,układ" kolorów ma do mojego frugo, tyle, że mój ma szaro- białe futerko :D
    Też kocham zwierzęta, szczególnie psy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczególnie psy, a ja szczególnie koty :D

      Usuń
  4. Urocze, małe słodziaki :-) Też uwielbiam zwierzaki :-) Mam psa, dwie świnki morskie, a w domu u mamy została moja żółwiczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółwie fajne, ale ja bym się do żółwia nie przytuliła :D

      Usuń
  5. Jakie masz słodziaki!

    Chomiczki są przeurocze, kot też fajny. Do tego piękny taki rudy... :-)

    A u mnie żadnych zwierzaków teraz nie ma. Trzeba będzie coś z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochane zwierzątka :)
      uważam, że rude kociska są najpiękniejsze :)))

      Usuń
  6. Genialny kot :-) Rude najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...