niedziela, 12 stycznia 2014

miniony tydzień

Małe zmiany na blogu, jak widać powstał nowy nagłówek, nie mogło w nim zabraknąć oczywiście motywu kota. W końcu nazwa bloga wiąże się stricte z kotem, ale o tym innym razem. Dziś mam dla Was mały mix zdjęć z minionego tygodnia :) Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam do obserwacji mojego instagrama.
1) Wygrałam w konkursie Kolastyny! :)))))) 2) Waniliowa kawa, smakuje! 3) Cytrynowy cin&cin tak samo dobry jak klasyczny :) 4) Najnowsze nabytki, jestem bardzo ciekawa Insta-Dri z Sally Hansen.
Ten tydzień był dla mnie ciężki, spędzałam dużo czasu na uczelni i przesiadując w książkach, łatwo nie było i nadal nie jest.. Okres przed sesją jest bardzo burzliwy, a mnie czekają cztery egzaminy. Niemniej jednak nie zapominałam czasem o chwili przyjemności.. :)
1) i 2) i 3) zdjęcie przedstawia mój nowy lakier, złotko z Bell :) 4) moja nowa koszula w koty, prawdziwa kociara ze mnie! ♥
1) Najlepsze orzeszki na świecie! 2) Uczymy się, uczymy... 3) Najpiękniejszy rynek i najpiękniejsza choinka, bo wrocławska - trzeba doceniać :) 4) 6:00 na zegarze a ja już przed laptopem przyswajam wiedzę, choć dopiero o 10 zaczynam zajęcia 








2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, super rzeczy! :D
    Oj, ja już mam ,,sesję", a nie idzie mi, już czekam na wyniki tego, co już pisałam.. A niektóre przede mną.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...