sobota, 4 stycznia 2014

2014

Witajcie w nowym roku :) 2014, jedna zmiana cyferki, a ile zmian w naszym życiu. Miniony rok - przemyślenia, kalkulacje, etykietowanie pewnych sytuacji, zachowań.. Nowy rok - nadzieja.. nadzieja na lepsze dni, na lepszych nas samych i otaczającą nas rzeczywistość..
Postanowienia na nowy rok, kto ich nie ma? Myślę, że nie będę ich tutaj upubliczniać.. Zamiast się nad nimi rozwodzić, czas zacząć je realizować :)
Jestem już we Wrocławiu, wróciłam ze świątecznego pobytu w domu, odpoczęłam. Teraz czas na ostrą naukę.. Studiowanie.. Niebawem sesja, już na samą myśl mam ciarki..

Dopijam kawę i uciekam do gramatyki historycznej.. Za dwa dni uczelnia, kiedy to zleciało?

A wy? Odpoczęliście? Jesteście gotowi na nowy rok i jego wyzwania? Buziaki! :*

6 komentarzy:

  1. Ja coś czuje, że u mnie ten rok będzie wyjątkowy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby był! trzymam kciuki za to! :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki! A Ty za mnie, 7 stycznia rozpoczynam egzaminy..
    Życzę zrealizowania wszystkich celów i szczęścia w 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam mocno ;* Tobie również wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

      Usuń
  3. damy radę na sesji!
    :*


    a postanowienia noworoczne i ja mam tym razem. sporą listę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musimy dać radę Kochana :* i oby udało Ci się zrealizować wszystkie postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...