czwartek, 26 grudnia 2013

wszyscy mają instagrama - mam i ja!

Witam Was wszystkich serdecznie w ten świąteczny poranek. Założyłam wczoraj instagrama, tak więc zapraszam Was wszystkich do obserwacji moich instagramowych poczynań :)
Masz instagrama? Zostaw link w komentarzu, a bardzo chętnie zajrzę na Twój profil :) Jak się zwę? sietkuu - przez dwa 'u' bo moja nazwa była już zajęta..
Zapraszam do obserwacji i życzę miłego świątecznego dnia :) 
Do mnie przyjeżdża dzisiaj chłopak wraz ze swoimi rodzicami, to pierwsze nasze wspólne spotkanie rodziców z rodzicami przy wspólnym stole :)

MÓJ INSTAGRAM KLIK


1 komentarz:

  1. a tak widziałam, że ktoś na instagramie mnie podlajkował :)))
    cóż, życie pisze różne scenariusze. S. to już przeszłość :).

    pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...