piątek, 20 grudnia 2013

sweet home ♥

Witajcie :) Dawno mnie tu nie było, ale zaraz uciekam na ostatnie zajęcia na uczelni w tym roku :) Więc będę miała chwilę wytchnienia w najbliższym czasie, 2 tyg wolnego.. :)) Wracam do mieszkania, pakuję się i wyruszam z Bartim (♥) do domku, do Kielc :) Powoli zaczynam czuć ten świąteczny klimat :) W środę byłam na zakupach w Pasażu Grunwaldzkim kupiłam spodnie i sukienkę. Wyprzedaże w h&m troszkę mnie zawiodły, nie upolowałam tam nic.
Ps. kupiłam piękny lakier, a raczej top coat, który całkowicie odmienił mój mani. Mowa tu o nowej serii Carnival z Golden Rose. Pokażę Wam go na pazurkach w jednym z najbliższych postów. Jesteście ciekawi, jaki kolor wybrałam? :))
Miłego dnia kochani, ja uciekam na uczelnie! Buziaki! :*





8 komentarzy:

  1. Nie ma to jak powrót do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kubek z sówką :) A w domu najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dostałam od chłopaka :))

      Usuń
  3. Miłego odpoczynku w rodzinnym domu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kubeczek :) Miłego wypoczynku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :)) a kubeczek skradł moje serce :):*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...