poniedziałek, 23 grudnia 2013

najpięknieszy top coat ever

Serię Carnival z Golden Rose widziałam już na kilku blogach, ale filmiki youtuberek z kanału Stylizacje2 oraz RedLipstickMonster sprawiły, że zechciałam mieć jeden z nich, urzekła mnie jedyneczka ♥ Biały jak śnieg, z mnóstwem różnych drobinek, paseczków, o różnej wielkości... Cudo! Po obejrzeniu filmików i zdjęć krążących w internecie pobiegłam do wrocławskiej Hali Targowej, która znajduje się naprzeciwko mojego Instytutu Filologii Polskiej.. Na pierwszym piętrze jest stoisko, w którym dostaniecie produkty z Golden Rose. Za swój Carnivalek zapłaciłam 11,50. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)








6 komentarzy:

  1. Faktycznie pięknie to wygląda. Czuję się skuszona :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie za zainteresowanie moim blogiem :)
      top coat na żywo wygląda jeszcze lepiej!

      Usuń
  2. Ja kupiłam sobie kilka miesięcy temu czarny lakier Golden Rose i właśnie takie błyszczące elemenciki, ale nie były takie różnorodne, jakie masz Ty :P
    Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...