poniedziałek, 30 grudnia 2013

mój kalendarz na nadchodzący rok

Kalendarz to podstawa w dobrej organizacji, Ameryki nie odkryłam. Kiedy wzięłam się ostro za planowanie i organizację pierwszym krokiem było właśnie kupno nowego kalendarza. Początkowo chciałam być posiadaczką kalendarza p. Beaty Pawlikowskiej, który przepełniony jest sentencjami i zdaniami mających na celu motywację do działania.. W ostateczności kupiłam kalendarz z Biedronki, a to dlatego, że urzekł mnie jego kolor! Zapłaciłam za niego zawrotną sumę 9,99! Jestem zadowolona.. Poczyniłam już pierwsze wpisy takie jak urodziny moich bliskich, zbliżające się kolokwia oraz egzaminy.. Adresy i ważne numery telefonów. Nie mogę się doczekać kiedy kalendarz w pełni pójdzie w ruch, jestem ciekawa jak planowanie z kalendarzem w ręku sprawdzi się w codziennym życiu :) Już niebawem będę mogła się o tym przekonać, bo przecież do końca 2013 roku zostało już dosłownie kilka chwil...

Dziś poniedziałek, za oknem świeci słońce, na mojej kanapie śpi kot..  Zapach kawy wypełnia mój pokój.. Jestem już po śniadaniu, kąpieli.. Idziemy dziś z Bartim (♥) do kina na Hobbita, a później na zakupy.. Zobaczymy co tam na wyprzedażach piszczy :) Takie poniedziałki to ja lubię!
W czwartek wracamy do Wrocławia, a więc pobyt w domu powoli dobiega końca..

Miłego dnia! :*






15 komentarzy:

  1. Też nie potrafię żyć bez kalendarza. Czuję się lepiej kiedy mam go przy sobie. W tym roku kupiłam sobie wymarzony, taki który idealnie do mnie pasuje:)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podejrzenia ze nasze kalendarze wyszły z tej samej drukarni xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam kalendarz z Biedronki, ale na rok 2013/2014. Nie wyobrażam sobie nie mieć kalendarza. Zawsze wolę coś zapisać na papierze, niż w telefonie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również :) notatników i kalendarzy w moim telefonie nie praktykuję:)

      Usuń
  4. ja takie zakupy robie tylko w przypadku kosmetyków co do np. ubrań boje się, że nie trafie w rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, z rozmiarami ciężko bywa :) ja kosmetyków przez internet nie zamawiam, bo mam obawy, że będzie z nimi coś nie tak.. wolę robić zakupy w sklepach stacjonarnych :)

      Usuń
  5. Kalendarz ma ładny kolor ;) Ja zawsze mam pod ręką swój tylko w mniejszym formacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor również mnie urzekł :) miętowy, jeden z moich ulubionych :) bardzo dziewczęcy, jak dla mnie to zastępca różu :D

      Usuń
  6. Też bardzo lubię kalendarze, i ostatnio właśnie kupiłam ten Beaty Pawlikowskiej, o którym wspominasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kalendarz Beaty Pawlikowskiej jest mega! :)

      Usuń
  7. Super kalendarz :) Tez planowałam kupić, może jeszcze nadrobię to:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki sam niebieski mialam ale na 2013 rok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również ostatnio kupiłem kalendarz, największy problem miałem z rozmiarem czy kieszonkowy czy może A4. Teraz mam dwa. Pozdrawiam i życzę dużo motywacji i dobrej organizacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...