poniedziałek, 2 grudnia 2013

Hello December

Grudniu, bądź dla mnie dobry.
Rozpocząłeś się dla mnie nie najlepiej, ale mam nadzieję, że przez kolejne 29 dni mi to zrekompensujesz. Mam tu na myśli przeziębienie, tak - jestem chora. Katar, kaszel, gardło..  Siedzę z toną chusteczek higienicznych, ciepłą herbatą i... mandarynkami ♥ Ostatnimi czasy jem dużo mandarynek, potrafię zjeść kilogram w ciągu dnia :)
Na uczelni ciężko, dużo nauki.. Mało czasu na przyjemności. Najgorsze są poniedziałki, bo zaczynam o 8, a kończę po 16..
Kupiłam kalendarz na nadchodzący, nowy rok :) W kolorze miętowym, w grubej oprawie, pokażę Wam go w najbliższym poście. Wraz z końcem roku w głowie tworzy się podsumowanie kończącego się roku, co mi się udało, a co nie, co dobrego mnie spotkało, z czym się uporałam.. ile pracy w siebie włożyłam.. Zastanawiam się też nad postanowieniami na nowy rok, co roku mam jakieś, i co roku marnie je realizuję... Na pewno jednym z nich jest lepsza organizacja, to postanowienie jest już ze mną ponad tydzień i muszę powiedzieć, że całkiem nieźle mi idzie. Nie mogę się już doczekać, kiedy zacznę notować w moim nowym kalendarzu!
Życzę Wam miłego, spokojnego i cieplutkiego wieczoru. Witajcie w grudniu!
Sietku

14 komentarzy:

  1. Trzymaj się Karolina :* :* Przesyłam Ci zdrowie z Łodzi :))
    z chęcią zobaczę Twój nowy kalendarz :D może w tym roku uda nam się zrealizować postanowienia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby nam się udało Ola :*
      dziękuję, za przesłane zdrowie - na pewno się przyda! :))
      pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. Oj, tyle osób teraz choruje.. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :* Mnie w sumie udało się zrealizować postanowienia, bo miałam ich mało :D Też mam tak dużo nauki niestety, ale mam nadzieję, że już niedługo nam i Wam zrobią trochę luzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję realizacji postanowień :) cieszę się, że Ci się udało :)
      życzę i sobie i Tobie trochę luzu na uczelni, chociaż przed nami sesja... na samą myśl mam ciarki...
      przesyłam pozdrowienia i buziaki :*

      Usuń
  3. U mnie też rozpoczęło się już oczekiwanie na pierwsze wpisy do kalendarza 2014. Mam tak od dzieciństwa - po prostu kocham kalendarze i nie wyobrażam sobie, żebym nie miała osobistego. W tym roku postawiłam jednak na mniejszą wersję do torebki, żeby wszędzie ze mną był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój jest w formacie a5, ale wiem, że i tak będzie ze mną wszędzie :)

      Usuń
  4. Dla mnie też grudzień nie jest łaskawy, bo również jakieś paskudne przeziębienie mnie bierze;/ Jednak jeszcze nie przekreślam grudnia całkowicie;) a zresztą co ma być to będzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak :) zdrowiejmy szybko! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :)) witam Panią w grudniu! ;* zapracowaną Panią, obyś miała w tym miesiącu więcej czasu dla siebie i bliskich! :*

      Usuń
  6. Przesyłam dużo czułości i ciepełka! Zdrowiej Kochana, bo na pewno masz teraz dużo nauki, a z resztą po co tracić pieniążki na lekarstwa, skoro można je wydać na coś fajniejszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka ! zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...