poniedziałek, 23 grudnia 2013

do fryzjera marsz

Czas w domu płynie błogo i przyjemnie, a zarazem bardzo szybko. Dziś mamy już przeddzień wigilii... Za niespełna dwie godziny wędruję do fryzjera w celu podcięcia końcówek i grzywki. W nowy rok trzeba wstąpić ze zdrowymi włosami! ;p A co! ;p Podrasowałam również nieco kolor włosów, wyszedł ciemny, za ciemny.. Zostawiam Was ze zdjęciami nowego koloru włosów, a wieczorem zapraszam Was na post kosmetyczny, czyli mój nowy ulubieniec w lakierowych zbiorach :)

zdjęcia robione kamerką mojego Sony Vaio,  w domciu ♥


mina chomczura, często z Bartim robimy takie do siebie :d 'zrób minę chomczura!' :D

mój milusi ♥♥♥♥

4 komentarze:

  1. Mi też by się przydało pójść do fryzjera :) Przeraża mnie jedynie wizyta o 7 rano w sylwestra :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o 7 rano? uu.. dla nas śpiochów toż to środek nocy :)

      Usuń
  2. Ciekawe nowe wydanie Ciebie :D Ogólnie jesteś bardzo ładna, w mojej ocenie :)
    Fajne sobie miny robicie z Chłopakiem :D Ja uwielbiam, gdy mój udaje ślimaka xD
    Kotek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślimaka?;) to musi wyglądać ciekawie ;) dziękuje ci bardzo za mile słowa ;-*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...