piątek, 15 listopada 2013

o mojej pierwszej zupie słów kilka

Dziś miałam swój mały debiut w kuchni, mianowicie ugotowałam po raz pierwszy, zupełnie sama,  zupę! Wybór padł na prostą, tradycyjną pomidorową. No, może i nie taką tradycyjną, bo ja swój przepis musiałam unowocześnić dodając zamiast zwykłego, pełnoziarnisty makaron. Czyli było zdrowiej :) Zupka wyszła pyszna, do tego smakowała lepiej, bo robiona własnoręcznie. Lubemu też smakowała, zjadł cały, pełniusieńki talerz. Mogę powiedzieć, że jestem z siebie dumna! I już niedługo będę mogła konkurować z mamą w kuchni :) W planach mam jeszcze zrobienie rosołu, kurczaka w piekarniku.. Coraz częściej zaglądam też na blogi i strony kulinarne, gdzie podglądam co i jak, inspiruję się i motywuję do dalszych kroków w kuchni. Dwa dni temu robiłam naleśniki z nutellą z nowego, znalezionego właśnie na blogu przepisu - były pyszne! Puszyste, ciasto wyszło idealne. Nie skłamię również jak przyznam, że czas spędzony w kuchni jest dla mnie nie karą, a przyjemnością. Polubiłam gotowanie, i przyrządzanie posiłków, a zrobienie każdego nowego dla mnie dania jest niesamowitą frajdą! A Wy, lubicie gotować? :)




6 komentarzy:

  1. Gotuję jak muszę, nie lubię tego robić, ale jako tako mi to wychodzi;) Wolę piec placki co wychodzi mi pierwszorzędnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narobiłaś mi smaka na jakieś dobre ciasto! :)

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu zaglądam rownież na blogi kuliarne... na tym jednak mój zapał do gotowania na razie się kończy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre i to :D może kiedyś wykorzystasz to 'zaglądanie' w praktyce :)

      Usuń
  3. U mnie również miłość do gotowania pojawiła się z czasem i niepostrzeżenie :). Zupka wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...