środa, 27 listopada 2013

moje zakupy w Rossmanie, listopadowe nowości kosmetyczne

Rosssman przygotował dla nas świetną promocję, nie mogłam obejść obok niej obojętnie. Tym bardziej, że skończył mi się mój ulubiony podkład, a lakierowy odwyk trwa już stanowczo za długo.. ;p Tak więc poczyniłam małe zakupy. Do koszyka wpadły kosmetyki potrzebne, lakiery do paznokci to mała przyjemność, ale zwracając uwagę na to, że możemy je kupić prawie o połowę taniej, można sobie pozwolić na małe szaleństwo. W Rossmanie byłam dwa razy. Za pierwszym podejściem kupiłam piękny lakier Wibo o numerze 169, podkład Rimmel oraz tusz do rzęs. Drugie podejście owocowało w dwa promocyjne lakiery oraz tonik Lirene. Mojej zielonej, ogórkowej  Ziai nie było więc do koszyka wpadła nowość - tonik nawilżająco-oczyszczający  Lirene. Sprawdziłam już opinie krążące o nim w internecie, raczej pozytywne. Jestem ciekawa jak będzie mi służył. Z pielęgnacji w mojej łazience w listopadzie pojawił się jeszcze krem Bambino oraz płyn do higieny intymnej.

od lewej: piasek Wibo nr 3, lakier Wibo nr 400, lakier Wibo nr 169








To moje listopadowe nowości w kosmetykach, nie jest ich dużo, w normie. W grudniu nie planuję większych zakupów kosmetycznych. Z niekosmetycznej beczki do 'szafy' wpadły mi buty na zimę, ciepłe, eleganckie, wykonane ze skóry z CCC. Być może pokażę Wam je w jednym z najbliższych postów.
Na uczelni młyn, co chwilę jakieś kolokwium... Jest ciężko, ale nikt o łatwym studiowaniu nie wspominał..
A za miesiąc święta.. ♥ Czujecie już ten klimat? :))

15 komentarzy:

  1. Zazdraszczam, że udało Ci się złapać piasek, bo w moich Rossmannach ich już nie ma;( Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wyruszyłam do Rossmana pierwszego dnia promocji - też nie było ani jednego.. Dziś zrobiłam podejście numer dwa i w szafie były dwie sztuki piasku o numerze 3, chapsnęłam jeden i cieszę się jak dziecko :D

      Usuń
  2. Fajne lakiery.
    Tonik masz pierwszy raz? Jak Ci się sprawdza?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go pierwszy raz, nigdy wcześniej nie miałam z nim do czynienia :) jestem bardzo ciekawa jak będzie mi służył, bo od jakiś trzech lat jestem nierozłączna z ogórkowym tonikiem Ziai, dziś go nie było w Rossmanie, więc wzięłam ten... W promocji zapłaciłam za niego 8,99zł, cena regularna to okolice 12-13zł, uważam, że jak za tonik to dosyć wysoka.. aczkolwiek w promocji warto wypróbować :) mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. nowości zazwyczaj są intrygujące :) nie mogę się doczekać testowania!

      Usuń
  4. święta święta! <3

    mam ten piasek i jest śliczny. mam nadzieję, że się wszystko sprawdzi u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego piasku wzdychałam od ponad miesiąca, widząc go na blogach.. kiedy chciałam go kupić.. zawsze półki świecił pustkami... aż nagle w Rossmanowskiej promocji czekały dzielnie dwie sztuki, jedna skazana była na mnie :D

      Usuń
  5. Widzę, że skusiłaś się na Wibowy piasek:) świetnie wyglądają na pazurach, ciul z tą kiepską trwałością kiedy tak cudnie się mienią pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skusiłam się, skusiłam :) już noszę go na pazurkach, jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach! :)

      Usuń
  6. Fajne zakupy, życzę, by służyły :)
    Hmm, u mnie na uczelni też bardzo ciężko, w przyszłym tygodniu mam 4 kolokwia i referat do wygłoszenia, może przeżyję :)
    Pokaż już niedługo buty i inne zakupy, jeśli zrobisz znów :D
    Powodzenia na Twoich kolokwiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz radę, też będę trzymać kciuki :* pokażę buciki na pewno, tylko pogoda nie dopisuje do robienia zdjęć, jest ciemno, buro i ponuro, a wieczorem moje pomarańczowe ściany w pokoju 'upiększają' dodatkowo pomarańczowym odcieniem zdjęcia.. :(

      Usuń
  7. ja również ostatnio poszalałam trochę z lakierami, w grudniu planuje się całkowicie uspokoić z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie zamierzam szaleć, ale w grudniu moim punktem obowiązkowym jest kalendarz :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...