wtorek, 12 listopada 2013

dzien dobry

Dzień dobry wszystkim w ten jesienny poranek :) Długo się nie udzielałam na blogu, przyczyną była intensywna nauka do kolokwium, czytanie Biblii i innej literatury obowiązkowej. Cały tydzień siedziałam w książkach, przyswajając wiedzę a i tak czuję, że będzie z tego powtóreczka z rozrywki i zaliczanie po raz drugi. No nic, zobaczymy. Dzisiejszy dzień ma tyle dobrego, że czekają mnie tylko dwa wykłady, a więc na uczelni spędzę tylko 2 godzinki. Niestety potem czas przysiąść do łaciny, bo jutro zaliczam zaległe kolokwium. Pierwsze zaliczone na 4, mam nadzieję, że i drugie uda się zaliczyć tak gładko i przyjemnie.
Długi weekend zleciał szybko, w sobotę zajmowałam się domowymi obowiązkami, a na 'obiad' była pizza, szkoda, że nie domowa ;p W niedzielę mecz Bartiego, wygrany jak wszystkie do tej pory :) Niedzielny wieczór spędzony w formie rozrywkowej, wyszliśmy na miasto :) Notabene przez ten miesiąc poznałam tyle nowych ludzi, co przez moje całe dotychczasowe życie ;D Poniedziałek leeeeeeeniwy i śpiący, przed laptopem, telewizorem... I oczywiście nie mogło też zabraknąć książek..
Teraz dopijam kawę, przeglądam Wasze blogi i za momencik uciekłam do łaciny, przed wykładami mam jeszcze trochę czasu więc zamierzam go dobrze wykorzystać, a Wam życzę MIŁEGO DNIA! :*


ps. ostatnio na moim blogu mało mnie z 'kosmetycznej strony', planuję znów wrócić do bardziej 'poskładanych', tematycznych postów :)

10 komentarzy:

  1. blog jest poniekąd odzwierciedleniem. Ja Cię lubię podpatrywać co tam robisz ciekawego i fajnego :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zainteresowanie moim blogiem :* i masz rację, to co piszemy i czym się dzielimy z innymi tutaj jest odzwierciedleniem nas samych, naszego małego świata i życia :)

      Usuń
  2. Mój poniedziałek również był leniwy, baaardzo leniwy :)
    Powodzenia na kole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję, ale powodzenie mi się z pewnością przyda :))

      Usuń
  3. Życzę Ci powodzenia na wszystkich kolokwiach! :D Te Twoje przedmioty mi się takie ciekawe wydają :D Nie tak jak te moje ścisłe, jak to na Politechnice ;/ Jutro poprawiam kolokwium z chemii :P
    Fajnie, że sobie miasto zwiedzaliście :)
    Czekam też na kosmetyczne wpisy tutaj, o je bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było wybrać inne studia, humanistyczne jak moje :) a co dokładnie studiujesz? :) i powodzenia na chemii! trzymam mocno kciuki :*
      kosmetyczny wpisy się pojawią, obiecuję :)))

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za kolokwia;)
    Nie wiedzieć czemu gdzieś umknął mi Twój post;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś umknął w gąszczu innych :) łacina już za mną, 5 jest! :))) pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...